Wat een gaaf ding zeg!
Ik krijg er gelijk vakantiekriebels van!!
Wat ik aan deze bus een zeer groot pluspunt vind is de betrouwbaarheid van het blok en de bak. Misschien zelfs wel de hele aandrijflijn. Dat is voor niet-grote-klussers toch een fijn punt lijkt me, dat ze na een lange europatour thuiskomen en vol trots tegen de kritische caravan-buren kunnen vertellen dat ze zonder een enkel probleem hebben rond getourt.
De roest op de bekende plekken zou je kunnen laten aanpakken, kost dan wel wat maar dan ben je daar ook (goed) vanaf.
De opkomende roest baart me zorgen: waarom zijn er op verschillende plekken roestbubbels te zien? Ik vermoed dat de bus niet goed voorbehandeld is (lees: roestvrij gemaakt) voor het spuiten.
Dit lijkt me een soort hamster mep spelletje (ken je dat nog?), je fikst de plekken die je ziet eeeeeeen Floep daar is de volgende!
Maar misschien valt het wel mee met de verborgen roest, hoewel ik daar niet zo in geloof bij onze Robuuste Roesters
Tenzij je geen problemen hebt met een klusproject waarbij je en het hele interieur eruit moet halen en moet lassen/slijpen zou ik deze bus laten staan. Als je daar geen problemen mee hebt koop je hier volgens mij een hele mooie en leuke bus mee!
Dat lastig in de 1 en achteruit willen had ik ook, nieuwe versnellingsbakolie heeft dat bij opgelost.
Ik heb me een breuk in de rondte gedacht, maar ik loop vast op WAAR zit die 2e accu nou? Ik ken de plek wel maar waaaaar zit ie ook alweer? Ik zoek namelijk ook een goede plek voor dat ding.