Het is zelfs zo dat ik geen enkel Citroen nog heb nu , ik rijd met een visatje lekker zuinig :p
Ook heb ik nog een complete uitlaat liggen volledig als nieuw zonder de knalpot al het andere er wel bij incluis collector in zeer goede staat, ook een voortent luifel met metalen stokken enz als nieuw 4 maal gebruikt geweest ( kleur beige met rode flapjes bovenaan ) doe een bod voor diegene die het willen belgie 0479 56 10 97 .
Interieir voor een camper HY tafel en zitbakken enz iets voor leipie ?
Zeer goede cardans zonder speling !! en enkel stuurfuse's enz
noordbelgie in de kempen
En alvast bedankt voor die heel aangename steun betuigingen , ik weet dat wervels C2 tot en met C7 allemaal beschadigd zijn en ik al jren last had maar dacht dat het de leeftijd was en sleet , ik wacht nu nog enkel op de MRI scan om te zien hoeveel ruggemerg er al naar buiten gekomen is en de vorm van mijn nek is als een S te vergelijken ........ .
En daarbovendien heb ik ook echtelijke problemen , maar dat is het minste nu , ik denk enkel nog aan mijn eigen

want dat was de reden dat ik in shock ben gegaan en mijn neuraal systeem even teveel moest verwerken , dus ja harde tijden in aankomst mar ook een nieuw leven

Ik dacht dat ik gezond leefde , geen alchool , niet roken , geen koffie , maar je ziet wel dat het leven zomaar in 1 klik kan veranderen.
En ja ,een kat in nood maakt gekke sprongen ........ mijn vrouw dus, heeft teveel meegemaakt op 4 jaar tijd , 2 misvallen , vader 59 overleden aan longkanker , nonkel overleden , en nu ben ik aan de beurt , logisch, en zij zoekt de vlucht in haar werk ( adviseur beleggingen ) .......... .
Typisch veel voorkomend en dan crashen deze soort mensen ook nog eens op den duur ...... .
What a life

, ik denk nu aan mijn 2 zoontjes van 7,5 en 5,5 jaar Esteban en Nando en mezelf
Als ik op een pc ( laptop kan in het ziekenhuis zal ik hier zeker komen kijken )

HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model