Mail Ben Boortman van Le Camion (voorzitter@...) anders even, die zijn bezig met twee trajecten. Samengevat:
1. bij Vredestein proberen een nieuwe serie 17x400 te laten produceren aangezien al meer klassieke banden doen, ze wel bereid lijken en ze een band hebben die al zo goed als past.
2. professionele serieombouw van HY velgen naar 16", in samenwerking met -jawel- GABO.
Alleen zijn dit uiteraard ook trajecten die nog wel even kunnen duren
Henk en Peter hopen in Eext wat te kunnen tonen (ja, nou leg ik ze ook vast ook

)
Mijn route is dus ook do-able, maar heeft wat kinderziekten.
Geert van Citroworld had zaterdag nog 1 set 17x400 nieuw liggen en wellicht heeft het HY team ook nog wel wat.
Als je er echt om verlegen zit heb ik hier nog drie "net wel" banden en 2 met aantekeningen, op velg. De "net wel" banden kregen geen commentaar bij de APK twee jaar terug, denk profiel ergens tussen 1.8 en 2.0mm (zal als ik er aan toe kom even meten, heb nu zo'n meetdingetje). De banden met aantekening heeft m'n oude reserveband wel veel profiel maar is aardig verdroogd en heeft een scheur in de wang (niet tot op het karkas, maar toch) en de andere zit op 1.7mm o.i.d. en kreeg een APK aantekening (die reserveband hebben ze niks over gezegd, ze konden de scheur niet zien...).