klik voor GalerHY
je moet dan inloggen met:
gebruiker: hyforum
wachtwoord: 4402xd72 (als in: mijn kenteken + laatste cijfers bouwjaar)
Waarom zo cryptisch?

Nou, zoekmachines als Google zijn nogal slim tegenwoordig en ik wil gewoon niet dat deze site zomaar gevonden kan worden (maar ik wil 'm dus wel wil delen met andere HY rijders).
En mochten nou veel mensen problemen maken dat hun bus er op staat met kenteken en al, dan wijzig ik 't wachtwoord gewoon...
Opmerkingen

- voorlopig geen verzoekjes "wil je dit toevoegen/wijzigen/verwijderen", heb daar de tijd niet voor en er zit sowieso geen vriendelijk beheerssysteem achter; alles moet direct in de database gewijzigd worden.
- op zich wil ik 'm uiteraard kloppend en compleet hebben, maar zonder nuttig systeem erachter is dat gewoon teveel gedoe helaas.
- de data mag uiteraard alleen voor het stillen van persoonlijke nieuwsgierigheid gebruikt worden, ook al is deze data van openbare sites afkomstig (rdw.nl, marktplaats.nl, etc.).
- alles is wel bruikbaar, maar gebruiksvriendelijk is anders.
- laadtijd kan hoog zijn, onder internet explorer zie je dan eerst een tijd niks en dan ineens alles.
- code er onder is een zootje, dus mogelijk dat er wat foutmeldingen over het scherm vliegen (al ben ik ze nog niet tegengekomen).
- wees niet te scheutig met het rondvertellen van dat deze site bestaat

- kijk rustig rond, druk op alle knopjes, er behoort niks stuk te kunnen gaan en anders is 't mijn eigen schuld

Als hieronder geen gestileerd Citroen logo staat dan is mijn server tijdelijk niet bereikbaar:

update 16-05-2008: weer online, maar wel op m'n thuisserver, is geen snelheidsmonster

Ondertussen 528 bussen bekend! Is op dit moment nog even aan het syncroniseren met de RDW gegevens van elk kenteken (maar als je dat te snel doet, dan trapt de RDW je er uit