Het is nu vr 29 maart, 2024 7:18


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep, 2007 11:38 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Camping is een groot woord als ik het zo zie op http://www.tt-camping.nl een grasveld met een huursanitairblok. Daarvoor moet je dan 20 euro betalen en het dan moeten vrijwilligers het zelf schoonhouden? Vaag.
Nou ja, we zien wel, meer heb je ook niet echt nodig en de toegang is al gratis :D

Moet nog kijken of ik vrijdagavond al ga rijden of zaterdagochtendvroeg, neig naar vrijdagavond op het moment. Kunnen we zaterdagochtend in colonne naar het circuit ;)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2007 8:34 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Wegens een boeggolf aan werk ga ik pas vrijdag in de namiddag rijden. Ik kom dus zaterdag in de loop van de dag aan. Denk dat ik direct naar Assen ga en later pas naar de camping...

Ree


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2007 12:59 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Ik ga hetzelfde doen als Ree. Met niet verstande dat ik zaterdagmorgen vroeg uit Amsterdam vertrek. Ik zie jullie daar hopelijk allemaal. Als het weer zo goed is als nu hier, dan moet het lukken allemaal.

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2007 15:45 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 27 aug, 2006 19:09
Berichten: 168
Woonplaats: Zeist
Ik ga vrijdagmiddag al rijden. Zie jullie daar.

flyingHY

_________________
HY's te gek.

Kijk op mijn site voor de vorderingen:
http://www.flyingHY.nl


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Wij komen ook!
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2007 0:08 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 14 mei, 2004 14:38
Berichten: 290
Woonplaats: Gieten
Wij, Henkhy en Hypeter, komen zeker even langs (is ook naast de deur) Zoals het er nu voor staat komen we zondag even kijken.
Ik hoop dat we dan eindelijk eens "beeld" krijgen bij al die namen hier.

_________________
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2007 23:13 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Ik ben benieuwd of dat gaat lukken dit keer Henk. Voor degenen die mij nog nooit gezien hebben, mijn HY heeft 2 wielen op het dakrek en 2 alu kisten. Een kist heeft een deuk die opgelopen is toen ik bleef haken aan het spandoek van de 2cv Worldmeeting in Zweden. De sticker ervan zit bij de deuk geplakt. Ik vertrek zaterdagochtend en zie jullie daar wel.

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Historie
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2007 23:36 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 14 mei, 2004 14:38
Berichten: 290
Woonplaats: Gieten
Dit keer moet het lukken. Ik zag vanavond vanaf de A28 al diverse HY's staan op de camping. Helaas had ik het te druk, anders was ik even met de "witte auto met streepjes" over de camping gereden.

_________________
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2007 13:46 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
We zijn zaterdag ruim voor de lunch aangekomen. Onze bus achter een andere HY gezet. Toen we terug kwamen stond daarnaast nog een andere HY, volgens mij die van Boudewijn.

Zonder kaartje toch nog gratis het terrein op gekomen. We hebben wel de garantie gekregen dat het de volgende dag niet weer gaat lukken.

Anyway, een aardige tijd rondgelopen en alles bekeken. Ondanks het weer toch nog heel wat mooie dingen gezien en vooral lekker koffie geleut.

Na een aantal uren toch besloten dat we het meeste wel gezien hadden en dat we hier niet de voglende dag weer een hele dag gaan zijn, in het achterhoofd hebbende dat het 30 euro entree gaat kosten... We zijn dus niet naar de campnig gegaan, maar richting schoonouders.

Op de terugweg zat er na de rotonde in Joure ineens een HY achter ons. Henk? Peter? Volgens mij nam die de afslag na de Blokslet, ik zag niet hoe die afslag heette...

Anyway, daarna nog lekker gestrand op de snelweg. Het is een lekker lang verhaal dat hier niets te zoeken heeft, maar omdat ik nu toch lekker aan het tikken ben...

Vrijdagavond tegen 8 uur gaan rijden vanuit Stuttgart, na zo´n 150 km de tank afgevuld, daarna 370 km gereden (constand 80 op de cruise) tank weer afgevuld. Er paste maar 28,5 liter in. Dat is nog geen 1 op 12 :shock: . Ik heb nog op de tank staan blazen om hem weer op te rekken, maar meer was er toch echt niet meer in te krijgen.

Ondertussen richting Assen was mijn claxon en benzinemeter ermee gestopt. Moet kunnen...

Zo´n 400 km verderop, vlak voor de afsluitdijk dus ineens stilgevallen op de snelweg. Geen benzine meer. Een paar liter erbij gegooid, oppompen, starten en rijden naar het volgende tankstation. Gaat er maar 45 liter in :roll:

HY heeft toch altijd een tank van 60 liter? Zijn er ook HY's met een kleinere tank geleverd? Ik ben er normaal nooit zo mee bezig omdat ik niet op verbruik let en alleen maar naar het metertje kijk.

Ik hou het er maar bij dat er een mysterieuze tankverkleining heeft plaatsgevonden vlak voor mijn 1 op 12 tankbeurt. Een andere verklaring kan ik niet vinden.

Anyway, al met al dus goed vermaakt voor een halve dag, jammer dat het weer niet wat meer mee zat voor wat gezelligheid op de camping. Volgend jaar ben ik gewoon weer in het land dus zal ik er vaker bij zijn.

Deze week de bus klaar maken voor zijn winterslaap. Lekker beurtje, nieuwe bakolie, schone DOT en de bodem nalopen tegen roest. Ik mis hem nu al een beetje...

Groet,

Ree


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2007 18:54 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 02 jun, 2006 21:42
Berichten: 241
Woonplaats: Farmsum
Ik heb gisteren ook een gezellige dag in Assen gehad. Beetje jammer van de vele regen maar leuk om verschillende bekenden weer eens te spreken. De grootte Citroën tent was daarvoor natuurlijk een mooie ontmoetingsplaats. Er stonden daar ook veel mooie wagens opgesteld.
Op het terrein zelf was er veel te zien. Alleen vond ik het aantal kraampje tegen vallen. Verder vond ik het jammer dat de HYén, in verband met ons jubileum, niet het terrein op konden. Maar ons HY feestje in de 'Pressroom' was ook gezellig. Leuk dat er foto's getoond werden van de Citroën 'G' en van de twee proto's van de 'H'.
Ik de aankondiging van dit evenement stond dat er bij de ingang een speciale parkeerterrein zou zijn voor de klassiekers. Nee dus, alles en iedereen stond door elkaar. En wilde je daar fotograferen dan waren laarzen het minste wat je nodig had. Ree, kon jij daar nog een beetje wegkomen?
Maar hoe dan ook ik heb een leuke dag gehad met een fijne sfeer.

Bert

_________________
Citroen HY verzamelaar
http://www.citroenhyverzamelaar.web-log.nl


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2007 19:10 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Ja hoor, dat wegkomen ging wel...

Jammer dat ik er vandaag niet bij was: het weer zat vandaag een stuk beter mee. Maar ach, ik heb lekker een dagje onder de HY gelegen. Ook lekker.

Mijn tank staat trouwens helemaal hol, dus de theorie van de mysterieuze verkleining klopt :D Het is deels oud, maar ook deels nieuw omdat er tectiel gescheurd is waar zelfs nog geen vliegroest onder zit. Ik heb altijd al last van slecht tankontluchting: dit is al mijn derde tankdop :? Waarschijnlijk zit hierdoor mijn vlotter ook vast en doet het metertje het daardoor niet meer. Hij staat namelijk in het midden.

Ik krijg de tank niet zomaar terug in zijn originele vorm, ik durf er niet al te veel druk op te zetten want er zit best wat benzine in. Misschien toch maar een nieuwe kopen... Het paneel ervoor vertoont ook roest, dus misschien beide maar vervangen.

Groet,

Ree


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2007 20:40 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Ja, Ree, die HY waar je vlakbij stond was inderdaad de mijne. Ik zag de jouwe staan toen ik aankwam. Wel jammer dat we elkaar niet getroffen hebben. Geldt ook voor Henk en Peter trouwens. Volgende keer misschien even GSM nummers uitwisselen via de mail, dan kunnen we bellen.

Verder heb ik het uitermate leuk gehad. Het enige jammere vond ik dat de "verjaardag" van de HY niet heel groots was. Ik zag allerlei busjes (Hanomag en mercedessen) staan en dacht eigenlijk dat wij met minimaal 60 Hy's op het binnenterrein hadden moeten staan. Maar goed ik vond de borrel leuk en we hebben elkaar weer even gesproken. En tja, het weer zat niet mee, maar toch was het leuk. Jammer voor de organisatie dat er vooral zaterdag weinig bezoekers waren. Zondags was het een stuk gezelliger.

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: 't is weer gelukt
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2007 21:22 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 14 mei, 2004 14:38
Berichten: 290
Woonplaats: Gieten
Hahahahaha 't is weer gelukt om "Boudewijn" mis te lopen. Toen we aankwamen wel zijn bus zien staan. Later nog veel bekenden gezien en gesproken oa Ewald, die vertelde dat "Boudewijn" inmiddels naar huis was. Volgende keer inderdaad maar even bellen :-)
Verder een leuke middag gehad, maar dat de HY 60 is geworden was niet echt te merken.

_________________
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 okt, 2007 0:03 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 07 sep, 2003 19:36
Berichten: 118
Woonplaats: Dieren
Nou nou, even bijkomen hoor!

Het was natuurlijk een hele happening, om die zwarte rouwHY met de witte duurzame relatiebus in de stoet van zondagmiddag mee te zien rijden, en natuurlijk vielen de line-ups van die Hanomag-Henschels, Opel Blitzen en legerDafs totaal in het niet bij die grandioze rij van H en HY's in alle soorten en maten, maar het hoogtepunt vond ik toch de parade van alle Hy's over het circuit van Assen, nee, het publiek kan er niet omheen: de HY bestaat 60 jaar! hieperdepiep!
Okee, het was natuurlijk niet allemaal zonneschijn, het weer zat wel een beetje tegen, maar gelukkig zaten we 's avonds toch allemaal warm en droog in onze gezellige Camiontent bijeen met de Hy-liefhebbers uit binnen- en buitenland na te praten over oa het G-prototype wat in levende lijve te bewonderen viel en al die originele documentatie van de HY, ja, en natuurlijk nog die ander voertuigen en races, dat was toch ook best leuk. Al met al een belevenis die weer in het geheugen gegriefd is gelijk de sporen in het grasveld van den camping. Op naar de Zeventig!!! (of is 65 ook al een mooie aanleiding?)
Zolang het springkussen er weer is, zijn wij ook weer van de partij!
groetjes!
:D


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 okt, 2007 8:42 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
HY_Pino schreef:
Nou nou, even bijkomen hoor!

Sluit ik me zeker bij aan, aan de binnenkant van mijn ogen was 't hetzelfde, zelfs nog verbrand door de zon ;)
Maar goed, was toch gezellig!
Zowaar thuisgekomen met alleen onderweg even wat olie bijvullen (had ook niet gecontroleerd van te voren, foei) en het grote navigatiesysteem is er mee gestopt (ziet geen GPS meer). Maar had de kleine al meegenomen voor de zekerheid ;)
En geen auto voor me op de N36 en maar zo min mogelijk naar de stoet van een stuk dertig gezinswagens achter me gekeken die vanwege de drukte op de weg er niet langs konden :D

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 okt, 2007 14:59 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: wo 14 jun, 2006 7:41
Berichten: 1049
Woonplaats: Zuid-Limburg
Bert Peihak schreef:
Maar ons HY feestje in de 'Pressroom' was ook gezellig. Leuk dat er foto's getoond werden van de Citroën 'G' en van de twee proto's van de 'H'.

Deze aanwezigen wisten het toevallig wél!
Afbeelding


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group