Het is nu vr 19 apr, 2024 15:36


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: di 30 maart, 2010 11:41 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Zowel Le Camion als het HY team organiseren traditiegetrouw een paasmeeting. Donderdag a.s. is het zover. Wij denken erover om met mooi weer naar de meeting van het HY team te gaan in Diever. Aangezien de paasdagen vroeg vallen dit jaar ben ik benieuwd wie er nog meer gaan kamperen met de bus deze paasdagen. Ik zie er ook nog helemaal geen onderwerp over.

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: di 30 maart, 2010 15:58 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Ik ga zondag met de auto naar de paasmeeting van Le-Camion. Ik vind het nu ook nog te vroeg in het jaar om te gaan kamperen.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: di 30 maart, 2010 20:21 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Slappe ! Wij gaan als het maar enigszins kan wel kamperen. Maar het moet wel een beetje droger worden dan nu hier.

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: di 30 maart, 2010 21:38 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: di 16 mei, 2006 22:46
Berichten: 311
Woonplaats: Terherne
In principe gaan wij ook naar Diever. We houden nog wel ff een slag om de arm voor wat betreft het weer. De HY is al wel weer uit de winterslaap gehaald en heeft aangegeven er klaar voor te zijn. Wat een karakterbak he?


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: di 30 maart, 2010 22:16 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Mijn bus is dus nog niet uit de stalling, en dat gaat voor Pasen niet lukken :oops:


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: di 30 maart, 2010 23:47 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Wij (nou ja, voornamelijk MurpHY en ik) gaan naar Doesburg, iets dichterbij, maar vooral omdat het de jubileummeeting is van Le Camion. Vorig jaar HY team jubileum, dan ook dit jaar Le Camion :D
Aafke komt met de C1 op bezoek en de als de temperatuur mevrouw behaagt blijft ze slapen (wat wel handig is, want dan heb ik een taxi heen en weer voor paasbrunch met de familie, we rijden wat af).

Gaan er nog meer mensen naar Doesburg?

(en kunnen ze 't volgend jaar niet eens op dezelfde locatie doen? Veld Le Camion, veld HY team en een veld HY forum, voor de mensen die geen oud zeer hebben ;))

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: wo 31 maart, 2010 1:36 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Nou moe ... heeft Aafke nu nog steeds geen eigen "HY-tje" ? (weet daar overigens al een "leuk kleurtje" voor ... maar dat horen jullie wel als jullie óók "acte de presence" geven tijdens het long-weekend dat Jacques aan het mede-organiseren is in het Limburgse ... zie het volgende TUB-journaal).
Ben het overigens helemaal met Ewald eens ! In zo'n klein kikkerlandje moet het toch mogelijk zijn alle HY-neuzen dezelfde richting in te krijgen ... en dan allemaal éven trots in dezelfde boomgaard hun meetings houden ?

(P.S. Ewald: hòe zit dat met dat "Forum"? Apart veldje met klapstoeltjes ?)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: wo 31 maart, 2010 9:04 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
LEiPiE schreef:
(en kunnen ze 't volgend jaar niet eens op dezelfde locatie doen? Veld Le Camion, veld HY team en een veld HY forum, voor de mensen die geen oud zeer hebben ;))

Daar is vanuit het HY team een verzoek voor gedaan.

Bij Le-Camion moet over dergelijke besluiten door de leden gestemd worden. Ik verwacht dat dit zondag op de ledenvergadering ter stemming gebracht zal worden. Vijf jaar geleden stemde de leden nog tegen, als jullie dit jaar zondag aanwezig zijn, kunnen jullie voor stemmen!

Zelf vind ik het organiseren van twee meetings op dezelfde dag ook keen verspilling van schaarse vrijwilligerstijd.

Grtn,

Ree


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: wo 31 maart, 2010 11:19 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Mede om die stugge houding heb ik mijn lidmaatschap van le Camion opgezegd. Dit is het laatste jaar wat mij betreft. Het is natuurlijk ook wel gek, twee meetings op verschillende plaatsen met (over het algemeen) gelijkgestemden.

In ieder geval hebben we er mooi weer bij, joepie :D .

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: wo 31 maart, 2010 19:21 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Ottje schreef:
Nou moe ... heeft Aafke nu nog steeds geen eigen "HY-tje" ? (weet daar overigens al een "leuk kleurtje" voor

Ik heb een vermoeden dat er voor haar maar 1 kleur is die wenselijk is (ken er overigens al twee in die kleur), maar een HY is wat te groot - zo'n mooie 2CV Hoffman mocht wel ;)
Citaat:
... maar dat horen jullie wel als jullie óók "acte de presence" geven tijdens het long-weekend dat Jacques aan het mede-organiseren is in het Limburgse ... zie het volgende TUB-journaal).

Oeh, spannend, ben benieuwd :D
Citaat:
Ben het overigens helemaal met Ewald eens ! In zo'n klein kikkerlandje moet het toch mogelijk zijn alle HY-neuzen dezelfde richting in te krijgen ... en dan allemaal éven trots in dezelfde boomgaard hun meetings houden ?

Als ik er nog eens aan toe kom, dan ben ik wel van plan zo'n meeting zelf te organiseren, hier in Twente of de Achterhoek (de echte dan, Doesburg noemen ze wel Achterhoek, maar daar moet je bij de echte Achterhoekers niet mee aan komen ;)). Maar ja, tijd is op dit moment nog even een beperkende factor. Meddo (oldtimerfestival) staat dit jaar wel weer op de planning, misschien dat we daar dan wat mee kunnen doen tzt.
Citaat:
(P.S. Ewald: hòe zit dat met dat "Forum"? Apart veldje met klapstoeltjes ?)

Eerste rang natuurlijk :D Laat die mensen die niet bij elkaar willen zitten maar ergens op een apart veldje gaan staan dan :mrgreen:

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: do 01 apr, 2010 21:51 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 29 mei, 2009 16:26
Berichten: 313
Woonplaats: Culemborg
Als er nu 30.000 HY's in NL rondreden dan begrijp ik inderdaad dat er twee clubs zijn...
Hoewel ik nog nooit een meeting met Hy bezocht heb (gaat wel gebeuren) ben ik ook van mening dat er gewoon 1 club moet zijn. De meesten zijn nog lid van beide ook volgens mij. Is toch van de zotte....
Waar is het misggegaan. Ik heb dat nooit begrepen of ergens kunnen lezen.
Twee botsende ego's of is er meer?


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: do 01 apr, 2010 22:47 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: di 16 mei, 2006 22:46
Berichten: 311
Woonplaats: Terherne
rodeHY schreef:
We houden nog wel ff een slag om de arm voor wat betreft het weer.

Die arm is heeeel erg groot geworden. Eventueel gaan we een dagje, desnoods met de 'gewone' auto... (waarvoor bij voorbaat excuses).


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: vr 02 apr, 2010 0:24 
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: ma 10 aug, 2009 23:54
Berichten: 23
Woonplaats: Hengelo (Ov)
Het is inderdaad gewoon stom dat er 2 clubs zijn en die dan ook nog tegelijk (ja oké, Pasen snap ik dan wel, maar die andere weekenden...:roll:)
En Ottje:idd er is voor mij maar 1 passende kleur, en ik denk dat je inderdaad wel de goeie in gedachten hebt! Maja, dan moet er nog meer carport komen... en dan mag het gelijk wel eentje zijn met stuurbekrachtiging zijn... Ja ik heb pap in de armen! haha!
Maar goed, als we dan een keertje de jackpot winnen dan gebeurt het wel! :D Tot dan, rij ik alleen in de C1 (en andere 'gewone' auto's)
Ik heb trouwens vanaaf zelf advocaat gemaakt, voor op de camping in Doesburg (hint hint) :mrgreen:


Iedereen in ieder geval een vrolijk Pasen met hopelijk meer zon dan voorspelt is!!!

_________________
Aanhanger van MurpHY 1972 van Leipie! :D


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: vr 02 apr, 2010 8:40 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Harold Les Coiffeurs schreef:
Als er nu 30.000 HY's in NL rondreden dan begrijp ik inderdaad dat er twee clubs zijn...

Hier is natuurlijk al eea over gediscussieerd.

Ter info: viewtopic.php?f=35&t=483

en

viewtopic.php?f=2&t=437


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Paasmeeting Le Camion/HY team
BerichtGeplaatst: vr 02 apr, 2010 10:20 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: wo 14 jun, 2006 7:41
Berichten: 1049
Woonplaats: Zuid-Limburg
MurpHY-lientje schreef:
Maja, dan moet er nog meer carport komen... en dan mag het gelijk wel eentje zijn met stuurbekrachtiging zijn...

???????? :? :? :? :?


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group