Het is nu do 28 maart, 2024 23:53


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: zo 05 aug, 2012 23:00 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
En natuurlijk de foto's: https://picasaweb.google.com/1136620152 ... directlink

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug, 2012 1:24 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
Leuke foto's. Ik heb mijn bus niet kunnen vinden, ik stond naast de 'brocante' :)

Leuke meeting ook. Veel nieuwe en oude contacten gelegd. Ik kan me wel voorstellen als de buitenlanders het aanbod van de HY onderdelen op de markt wat karig vonden. In veel 'buitenlanden' is er immers minder makkelijk aan de juiste spullen te komen dan hier dus ze komen er min of meer voor.

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug, 2012 10:57 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Bijlage:
HY_Zeewolde_Volkskrant.jpg
HY_Zeewolde_Volkskrant.jpg [ 321.1 KiB | 16346 keer bekeken ]

Bron: http://www.citroen-forum.nl/forums/view ... 1/#1643713

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug, 2012 15:37 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
En het stuk in NRC, met Otje voorop :D
Bijlage:
NRC_HY-1.jpg
NRC_HY-1.jpg [ 305.3 KiB | 16330 keer bekeken ]
Bijlage:
NRC_HY-2.jpg
NRC_HY-2.jpg [ 269.82 KiB | 16330 keer bekeken ]


Uitgeschreven tekst en bron: http://www.citroen-forum.nl/forums/view ... 1/#1643784

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug, 2012 16:19 
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner
 Profiel

Geregistreerd: ma 06 aug, 2012 14:16
Berichten: 1
Wat een leuke foto's en leuk stuk in de krant


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug, 2012 18:51 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
"we" zijn nu op tv (omroep gelderland)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: ma 06 aug, 2012 22:31 
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber
 Profiel

Geregistreerd: vr 31 aug, 2007 16:16
Berichten: 25
Woonplaats: rotterdam
en hier de link naar het item: http://www.omroepflevoland.nl/uitzendin ... +de+dijken


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: di 07 aug, 2012 0:35 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Ook wij hebben volop genoten ! Hardstikke leuk om weer allerlei bekenden terug te zien; allerlei bekende maar ook héél véél onbekende bussen te bewonderen; te genieten van de relaxte sfeer, de gezelligheid en gelukkig óók de zon ! Afgezien van kleine "ommissies" die onvermijdbaar gepaard gaan bij het organiseren van zo'n gigantische happening is het geheel één gróót succes geworden !
Waarschijnlijk niet beter "verwoord" dan door de uitspraak van onze oudste dochter die - gewoon voor de fun - spontaan op donderdagavond "aan kwam waaien"; nooit iets "heeft gehad" met HY-meetings maar hier met volle teugen van heeft genoten: "Het lijkt hier wel een héle grote gezellige familie-reunie ...".
Ik kan dat volledig beamen !
Zovéél verschillende mensen en nationaliteiten ... zoals die club Fransen die een hele bestelauto (jawel: géén HY ...) volgeladen hadden met "brocante" en "overige troep" die ze óók nog voor het grootste deel wisten te slijten ... soms op zéér ludieke wijze: "Als niemand deze (oude, verregende, volledig versleten en doorgezakte) fauteuils koopt gaan ze op het kampvuur ... WIE BIEDT ??? ..." (en dát op z'n frans ...) Het leverde ze tóch maar weer EUR 100,= op ... Of die Finnen die hun eigen mobiele sauna-aanhanger meebrachten ... met als gevolg dat er 's morgens vroeg plots een heel blote dampende Fin zich koel liep tussen de TUB's ... Of die rHYder die door z'n vrouw telkens naar z'n hobbyschuur werd gewezen ... waar 'ie héél leuke miniatuur-HY-tjes van hout in elkaar knutselt ... Of die franse pick-up met extra cabine ... die z'n ruitesproeier slangetjes in z'n buitenspiegels had verstopt en iedereen natsproeide ... Of ... of ... teveel om op te noemen !
We hebben genoten !

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: di 07 aug, 2012 0:40 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Even een P.S.-je: Ewald: kun je die TV-uitzending misschien "conserveren" om 'm op de "home-site" bij het onderdeel "video's" te zetten ? Altijd leuk voor "later" ...
Gert

P.S.-2: Otje staat nog steeds te blozen ... zó prominent op de foto in de krant ... pfffffffff ...
P.S.-3: Heb m'n dochter gemaand voortaan haar voeten te wassen vóórdat ze op de foto gaan ...

Citaat:
En natuurlijk de foto's
Ewald: weer bedankt hè ! Kan ik m'n fotoboek weer aanvullen !


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: di 07 aug, 2012 21:07 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: ma 09 mei, 2011 15:48
Berichten: 272
Woonplaats: Losser
Bij deze willen we de organisatie bedanken voor het uitstekende weekend dat we hebben gehad, leuk dat de samenwerking tussen twee teams zo goed is, en wie weet wat de toekomst brengt.

Wij hebben ook een paar foto's geschoten en via deze link te bekijken.

https://picasaweb.google.com/1134110994 ... directlink.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: wo 08 aug, 2012 13:38 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 09 apr, 2006 23:54
Berichten: 108
Woonplaats: België
Ook wij hebben er van genoten, "letterlijk en figuurlijk" een beetje als "buitenstaanders".

Figuurlijk: dit is de eerste echte HY-meeting waar ik aan deelnam, ben wel al meer dan 25 jaar vertrouwd met de meest diverse 2cv-meetings en andere Citroën-evenementen, maar dit was toch nog iets aparts. In zeer positieve zin! Wat een verzameling bussen in de meest uiteenlopende toestanden en configuraties!

Letterlijk: aangekomen vrijdag in de vooravond en helaas was het meetingterrein al volzet, dus noodgedwongen moeten plaatsnemen op een stukje veld aan de andere kant van de dijk samen met nog een vijftal andere lotgenoten. Op zich niks onoverkomelijks, maar buiten het telkens op- en neerwandelen tussen het terrein en je bus, mis je natuurlijk wel de leuke sfeer die op het terrein hangt...

Al kuierend tussen de HY's zag ik hier en daar ook een aantal vreemde vogels (Volvo, Renault, Volkswagen???) op het terrein, dus des te spijtiger voor degenen die wel mét hun HY kwamen en dan te horen kregen dat er voor hen geen plaats meer was. (er stond ook nog iets in de meeting-reglementen van "geen vreemde merken toegelaten en dat er niet over gediscussieerd kon worden :? )

Wat me dan weer wel aangenaam verraste was het bijzonder luxueuze en netjes onderhouden sanitair! Du jamais-vu!!!
Verder niets dan lof voor de organisatie en de "crew" die zich voor de aanwezigen uit de naad gewerkt hebben, chapeau!

Tot op de volgende Nederlandse HY-wereldmeeting binnen twee jaar (hint hint) ;-)
Grtz
Peter


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: wo 08 aug, 2012 22:21 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: wo 14 jun, 2006 7:41
Berichten: 1049
Woonplaats: Zuid-Limburg
je bent zondag toch nog met je mooie strakke bus (en nog een andere) op het terrein geweest? ik heb er nog foto's van gemaakt en je was ook zo weer weg. jij zelf heb ik niet gezien en natuurlijk niet geweten dat jij jij bent! jammer maar toch leuk!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: do 09 aug, 2012 1:37 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
Tot op de volgende Nederlandse HY-wereldmeeting binnen twee jaar (hint hint)
Peter: als je een beetje "terug-leest" zul je ontdekken dat enkele Franse deelnemers al hebben aangekondigd een dergelijke meeting te willen organiseren ... maar dan natuurlijk in "la douce France ...".
Naast het compliment dat jij - volkomen terecht en absoluut verdiend - aan de organisatie van afgelopen meeting brengt is het gegeven dat enige HY niet op het "ultieme meetingterrein voor HY' s" terecht kon vanwege allerlei "andersoortige vehikels" (om wàt voor reden dan ook ...) óók bij mij slecht gevallen en, naar ik aanneem, een absoluut leerpunt voor een eventuele volgende organisatie van een dergelijk evenement. Gewoon consequent zijn èn blijven en niet de "reglementen", zoals die voor de deelnemers gelden, als organisatie gewoon negeren als het zo uitkomt. Vond het héél jammer dat er een aantal TUB's "achter de dijk" moest bivakkeren omdat hun plaatsen waren ingenomen door caravans, vouwwagens, tenten en andersoortig merken auto's. DIT was een meeting voor rHYders. Mèt een HY onder hun kont.
Túúrlijk: t' is makkelijk praten als "stuurman aan de wal".
Doet niks af aan het uiteindelijk àbsoluut slagen van deze geweldige meeting. Met daarnaast een hoop respect voor àl die mensen die hier een hele hoop vrije tijd en veel inspanning in gestoken hebben !
Maar ... 't is wèl iets om mee te nemen naar de organisatie van een eventuele volgende meeting in dit formaat ...
Hopelijk tot ziens op een eerstvolgende meeting ! Je hebt je vuurdoop nu gehad ... en hopelijk "smaakt dat naar méér ..."

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: do 09 aug, 2012 1:45 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
dat jij jij bent
Ach ... hoop dat HIJ weet wie hij is ... maakt de zaak duidelijker ... :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
BerichtGeplaatst: do 09 aug, 2012 9:27 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 09 apr, 2006 23:54
Berichten: 108
Woonplaats: België
HYvonne schreef:
je bent zondag toch nog met je mooie strakke bus (en nog een andere) op het terrein geweest? ik heb er nog foto's van gemaakt en je was ook zo weer weg. jij zelf heb ik niet gezien en natuurlijk niet geweten dat jij jij bent! jammer maar toch leuk!

Hoi, ja ik ben inderdaad net voor de rit huiswaarts nog even het terrein opgereden, om mijn plastic afvalzak netjes in de afvalwagen te kieperen. Mijn luie natuur fluisterde me in om dat niet "te voet" te doen maar met de HY :o


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group