Pinkstermeeting Oene

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Pinkstermeeting Oene

Bericht door LEiPiE »

https://citroenhyteam.nl/joomla/compone ... e?Itemid=1
5e meeting in Oene
Van Vrijdag, 18. Mei 2018
Tot Maandag, 21. Mei 2018
Waar: Zorgboerderij Oene, Hogestraat 5

Dit wordt al weer de 5e keer dat we welkom zijn op de zorgboerderij in Oene. Iedereen die er al eerder is geweest kent natuurlijk boer Zwier, ben je er nog niet geweest vraag gerust eens aan mede HY rijders waarom het leuk is in Oene. Weten jullie nog de geitjes die geboren werden tijdens onze meeting en niet te vergeten de kalfjes! Het koken met onkruid, de wijn proeverij, het springkussen, het eten vanuit 3 HY bussen (foodtrucks mag ik niet zeggen.......haha), het paasvuur, tochtje met paard en wagen....en nog veel meer!

Tja de 5e keer dus...een lustrum...dus dan willen we er wel een knalfeest van maken!

Wat we precies allemaal gaan doen blijft voorlopig nog een grote verassing....maar...leuk wordt het zeker, dus zet de datum vast in je agenda. Wel even een kleine huishoudelijke mededeling, je kunt pas komen vanaf 16.00 uur echt niet eerder aangezien hier cliënten werken en zij rond 16.00 uur klaar zijn met hun dagbesteding, ben je eerder zoek dan in de omgeving een leuk plekje om de laatste uurtjes door te brengen.

Tips:
  • De Aro, als je van het shoppen bent, en ze hebben er ook koffie....voor de niet-shoppers..haha (Ooster Oeneweg 32, Oene)
  • De Ijsboerderij de Horst, niet alleen ijs ook genoeg speeldingen voor de toekomstige HY rijders...maar het ijs is ook super lekker hoor! (Oenerweg 99, Epe)
  • De Ezelboerderij de Koperen Ezel, speel mogelijkheden, ezels en nog veel meer (Kopermolenweg 4, Epe)
  • De Aarbeientuin, Tja.... aardbeien natuurlijk en een leuke winkel (Rozenkampweg 18, Oene)
Groetjes, Manfred en Michelle
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Pinkstermeeting Oene

Bericht door LEiPiE »

Ik hoop dat het lukt om te komen, maar heb nog niks vast staan.
hyliner
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: NH-81-JK

Bericht door hyliner »

Ik ben erbij!
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door LEiPiE »

Ik ben er vanaf zondagochtend, zaterdag andere verplichtingen helaas.
Joost
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Joost »

Ik ben er vanaf nu :)
ghys
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door ghys »

Wat staat er morgenmiddag en maandag op fe planning? Komen we even buurten met de kleine dames
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door LEiPiE »

Het was weer mooi!
Prachtig weer op zondag en maandag en al heb ik voornamelijk achter mijn dametjes aangelopen en geslapen (ben er om half tien in gegaan, toen m'n kleine meisje net in slaap was gevallen), was 't wel weer leuk :)

MurpHY heeft het heen en terug weer aardig gedaan.
Joost
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Joost »

Ik ben van vrijdag tot en met maandag geweest. Ik had de dyane als aanhangwagen. Ik heb niet bewust mensen van dit forum gesproken, maar waarschijnlijk wel, niet wetend wie ik voor me had.
Plaats reactie