Het is nu do 28 maart, 2024 12:42


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Info over meeting in mol (belgie)
BerichtGeplaatst: di 19 sep, 2006 11:57 
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner
 Profiel

Geregistreerd: di 19 sep, 2006 11:41
Berichten: 12
Woonplaats: Belgie
Hallo,ik ben Bart en ben ook in het bezit van een HY,ik heb op de site gelezen dat er een meeting is in Mol,ik zou hier graag aanwezig zijn maar heb nogwat vragen,waar is de meeting juist? Zijn er ook eenden welkom? Wat zijn de regels?

Groetjes Barre


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 sep, 2006 21:50 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 09 apr, 2006 23:54
Berichten: 108
Woonplaats: België
Is er NIEMAND van de betrokken club die hier een antwoord op kan geven??? Op de website zelf is ook geen info te vinden. Misschien is het enkel voor clubleden bedoeld.....


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt, 2006 14:26 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Erm Barre, welkom maar zou je misschien een wat kleinere foto als avatar kunnen gebruiken? In dit topic zie ik vooral jouw foto en dan is er alleen een smal strookje over voor de tekst :D (en dan heb ik een erg grote monitor...)
Het is een mooi exemplaar hoor, maar grote foto's graag in een voorsteltopic lijkt me :D

Ontopic:
de clubbesturen houden zich meestal wat afzijdig van het forum (hebben 't over het algemeen ook te druk om alles hier in de gaten te houden), maar je kunt 't beste even direct contact opnemen met ze per email (staat wel op de sites) of telefoon (daarvan weet ik helaas niet wie je dan het beste kunt bellen).

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: meeting mol
BerichtGeplaatst: vr 06 okt, 2006 20:07 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
Deze meeting zou doorgaan vanaf volgens de laatste mail die ik heb gekregen van Ben Boortman :)

Hier het laatste nieuws over de herfstmeeting



Ook dit jaar ontvangt de camping te Mol in België weer graag de leden van onze vereniging.

Maar de organisatie gaat iets anders dan voorgaande jaren. Let op!





De meeting is weer op de camping “het Zilverstrand” [www.zilverstrand.be], vlak bij het plaatsje Mol. En Mol ligt net over de Belgische grens, 15 km ten zuiden van Turnhout.
Het juiste adres van de camping is: Kiezelweg 17; B-2400 Mol; tel. 014-810098

Henny v/d Lee zorgt er voor dat onze clubtent van woensdag 18 oktober tot woensdag 25 oktober op de camping staat.

Het leuke van de herfstmeeting is dat deze clubactiviteiten daar ter plekke, met elkaar worden bedacht en geregeld. Want het motto is: er hoeft niks, er mag van alles!!!

Zo is er dit jaar een aanbod van een van onze Belgische leden om in die week een excursie te houden naar een atelier.

Leden die al vòòr de eerste woensdag willen komen [of na de tweede woensdag willen blijven] zijn van harte welkom.

Bij aankomst moet u zichzelf meteen inschrijven en betalen bij de “inkom”.
Als u vermeldt dat U van Le Camion bent krijgt u 15 % korting op het staangeld. Wel komen er nog kosten bij, zoals personen, stroom etc.
Kleine bijzettentjes zijn gratis!

Omdat er dit jaar niet iemand is die de organisatie op zich neemt, zullen alle activiteiten ter plekke moeten worden geregeld.

Als iemand iets wil organiseren waarbij sponsoring vanuit de clubkas gewenst is, kan dat, mits vooraf overlegd.





De camping heeft superdeluxe kwaliteiten! Er is een schitterende toiletgroep, die ook in de herfstvakantie goed verwarmd zal zijn, waar je gratis kunt douchen, warm water kunt tappen, wasmachines en drogers aanwezig, zelf voor de kleinsten is een een speciale toiletruimte met bont gekleurde accenten!

Verder is er in het campingcentrum: een overdekt en verwarmd zwemparadijsje met leuke glijbaan, dit wel tegen betaling! Vergeet dus geen zwemkleding mee te nemen! Je kunt er heerlijk eten in een restaurantje, helaas is de snackbar tegen die tijd gesloten! Verder.....voor de avonden is de taverne geopend met ongelooflijk lekker biertjes! Ook kun je in de taverne snookeren, biljarten en er is een halletje waar videogames (racen, vliegsimulatie etc.) gedaan kunnen worden. Er staat zelfs een tv!!! Dus ook de jongeren kunnen zich vermaken!

Er is een prachtig meer bij, waar zomers heerlijk gezwommen kan worden, maar natuurlijk leent de omgeving zich ook voor een heerlijk wandeling (spokentocht???).

.

De campinghouder zet ons waarschijnlijk weer op een vrij veldje tussen de dennenbomen, waar wel een aantal plaatsen aangegeven zijn, allemaal met wateraansluiting, afvoer, elektra en kabelaansluiting voor tv.

In het midden komt onze tent. Ook mag er onder zeer strenge voorschriften door 1 persoon een tonnetje gestookt worden! We zullen daarvoor een persoon vragen om dat in goede banen te leiden! We gaan dus een ouder­wetse “vuurplaats” maken! Er zijn wel strenge regels voor het afval, houdt daar rekening mee!





Natuurlijk geen fietsen vergeten, want de Molse markt is beroemd, denk maar eens aan de “blikvrije kousen” en de heerlijk slakkenboterkruiden!



Verdere inlichtingen over deze meeting:

Ben Boortman

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: meeting mol
BerichtGeplaatst: vr 06 okt, 2006 20:12 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
En even belangrijke info :D , dus KORTING is voor LEDEN :)

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: meeting mol
BerichtGeplaatst: vr 13 okt, 2006 9:30 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
Oke :D

De datum is difinitief en de meeting is van 18 Oktober tot en met 25 Oktober .

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt, 2006 14:41 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 02 jun, 2006 9:56
Berichten: 95
Woonplaats: Tielt-winge België
'K moet spijtig genoeg werken het weekend zal dus moeten volstaan.
Vrijdag na het werk kom ik meteen naar Mol. :D

_________________
Hy 1973 verlengde wielbasis.

Pour moi un peu de "H" S.V.P.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 17 okt, 2006 22:34 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 09 apr, 2006 23:54
Berichten: 108
Woonplaats: België
Erg hé, ben zelf van Mol en zit al lang te wachten op een HY-meetingkje, en dan verhinderd zijn wegens andere verplichtingen...
Maar het alternatief is ook niet slecht hoor : niet met HY maar met mijn "andere Citroën", 2CV : team 19 in
http://www.touareg-trail.be/pages/nl/to ... t_kort.htm
Een van de Nederlandse deelnemers blijkt ook HY-liefhebber te zijn, team "Route66".
Misschien toch zondagavond eens langs komen wandelen.
(inderdaad, 'wandelen' want ben geen Camion-lid :-)
Groeten,
Peter


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 okt, 2006 1:09 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Ik moet nog even kijken of ik de moed bij elkaar kan rapen om helemaal naar Mol te rijden met MurpHY... sowieso eerst nog wat electra afwerken en de olie verversen en misschien ook de achterbumper nog weer even monteren.
Hangt ook erg van het weer af, want bij gebrek aan isolatie wordt dat dan heel veel dekens meenemen :D
Wat dat betreft is de HY Team meeting een stuk dichter bij en wat dat betreft aanlokkelijker (maar die hebben dan weer geen taveerne met heerlijke Belgische bierkes!).
(en ik moet toch eens een groot stuk rijden met MurpHY... ben wegenwacht lid, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken :D)
Naja, jullie zien me wel of niet verschijnen, ik doe geen beloftes meer :roll:


update: ik ga vrijdagnacht proefslapen hier voor de deur i.v.m. met de kou :D
Mocht dat nou te doen zijn (dwz ik niet na een uurtje naar binnen vlucht), dan zaterdagochtend maar de grote reis aanvaarden.
Even kijken of ik maandag hard nodig ben op 't werk - is eigenlijk een stuk makkelijker om vanuit Mol te bellen "ja, ik blijf nog even een dagje" of desnoods als smoes (of vooruitziende blik) te zeggen "Ja, m'n bus is weer stuk dus ik ben er morgen nog niet"... geloven ze direct helaas!

Donderdagavond eerst nog even olie verversen en dan maar kijken waar wat nou weer stuk gaat... het is nu nog doenlijk met dit weer om te klussen, dus als hij zonodig weer stuk moet gaan, dan moet ie 't nu doen en anders denk ik dat er dit keer een zeil overheen gaat en ik een HY-reparatie-sabbatical neem! :D
(MurpHY heeft de irritante gewoonte om ofwel net voor een meeting het te begeven zodat ik niet weg kan (Buurse, Appelscha) ofwel op de terugweg stuk te gaan (vakantie 2005, CitroMobile '06, Paasmeeting...)). Eigenlijk al bijna geruststellend: ik weet gewoon dat ie stuk gaat, de vraag is alleen "wat nu weer" - enigzins pessimistisch, maar vooral realistisch helaas :D

Nog een update:
nee, ik kom niet... daarstraks een ritje gereden en volgens mij is de uitlaat weer los en hij liep ook niet super zo met dit koude en natte weer (moet nog wat fijnafstellen). En m'n ruitenwisser viel er tijdens het rijden tot twee keer af... gelukkig de rechter en de tweede keer bleef ie liggen op de motorkap.
Ook vertrouw ik 'm eigenlijk nog niet voor zo'n lange reis (is maar 250 km, maar toch)... heb wel ANWB maar eigenlijk ff geen zin om weer voor l*l langs de kant van de weg te staan... dit jaar al te veel gehad.
Ofwel: jammer dus.

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt, 2006 18:24 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: di 05 sep, 2006 2:06
Berichten: 251
Woonplaats: Veldhoven
Zaterdag met vriendin even langs Mol gereden; Eindhoven - Mol is immers niet ver en snel te doen. We wilden graag andere H's bekijken om inspiratie op te doen voor het interieur van onze H.

Wat een leuke ontvangst en sfeer, enorm aangenaam verrast en bij deze bedankt daarvoor! De H's waren wat lastig te vinden op de enorme camping maar eenmaal aangekomen was het nog moeilijker weer te vertrekken (maar de deadline was nogal hard - 20:00 vliegtuig om weer voor de baas op pad te gaan). In totaal drie bussen bekeken die qua inrichting eigenlijk hetzelfde zijn maar qua executie nogal verschillen. In ieder geval voldoende goede ideeen opgedaan om heeeel veel zin te hebben het huidige interieur (uit '66) eruit te meppen en met een nieuwe inbouw te beginnen. Dat nadat eerst de techniek in orde gemaakt is natuurlijk.

We kijken uit naar ons eerste weekendje weg met de H - zal echter nog wel tijdje overheen gaan...

Bedankt voor de goede ontvangst en tot ziens!

Matthijs


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt, 2006 19:07 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Oud interieur uit een bus meppen is een van de meest voldoenende (?) klussen die ik heb gedaan :D

Zijn er al foto's van Mol? :D

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt, 2006 19:18 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 27 aug, 2006 19:09
Berichten: 168
Woonplaats: Zeist
Citaat:
Oud interieur uit een bus meppen is een van de meest voldoenende (?) klussen die ik heb gedaan


..... voldoening gevende klussen ......

Bert

_________________
HY's te gek.

Kijk op mijn site voor de vorderingen:
http://www.flyingHY.nl


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: meeting samenkomst mol
BerichtGeplaatst: zo 22 okt, 2006 21:13 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
:D

Zo ik ben vandaag terug gekomen rond een uur of 17.00 uur , en ben er geweest vanaf zaterdag vroege ochtend met mijn 2 kleine zoontjes van 7 en 4,5 J en mijn vrouw .
Dit was voor ons vieren de eerste keer dat we gingen ( kamperen ) :D :shock: in een HY .
Moet zeggen dat alles naar wens is verlopen , enkel nog een dakverluchter nog eens plaatsen en de voorkant van de kabine isoleren en afwerken op een keer , en een cabine slaapplaats maken, idee's zijn welkom en ook foto's :D .
Maar zoals ik zei , geen koude geleden :) .
Hoeveel aanweziggen waren er op zaterdag ochtend ?
Wel ,dat waren er een 16 tal als ik me niet vergis, waaronder ook :D 2 belgen ikzelf en Bart Pauwels met zijn mooie strakke camper HY verlengd van de streek van Leuven .
We hebben op vrijdag avond nog een leuk Haloween feestje gebrouwd , ( al was dat minder voor me vanwege ik een ontstoken ontzenuwde tand had en ik noodgedwongen antibiotica moet slikken , jakkes !!! ) :oops: .
De sfeer was best leuk en aangenaam en vriendelijke mensen :D , vanaf smorgend's +/- 10.00 uur werd er een leuk campvuur aangestoken en ging pas laat uit, in de heel late uurtjes ;-)
Voor de kids had Mirjam Kruisen een leuk onbekend idee van zelf worstjes op een stok steken met deeg erond en lekker smeuig in het lokale kampvuur klaar te braden 8) :shock: :P .
Waar uiteindelijk een soort socuizen broodje dan vanaf kwam met wat boter erop en wat suiker erover , kortom een snelle zelfgemaakte faastfood hap :D :P , die gretig door de al de aanwezigge kinderen opgeslokt werd .
Enfi , je komt allerlei tegen op zo'n bijeenkomst van idee's , zelfs een HY eigenaar die zijn voordeurramen heeft LATEN MAKEN bij een bootbouwer ( dus een glasraam water dicht voor een boot ) :shock: .
Heb naar een ongeveer prijskaartje gevraagt , wat hij zelf niet meer wist maar best duur was , maar !!! wel compleet :D waterdicht :-) .
enz enz , Enfi een Leuk gebeuren !!
Ik had me eenigsinds voorgenomen om een ateljee excursie te geven bij me thuis , betrefd mijn artistieke activiteiten en ook de HY kennis .
Maar dat zal voor volgende keer zijn , want van antibiotica wordt je moe ........ en voel je je niet fitjes :oops: .
Ook was er al het een en ander georganiseerd onderling , zoals haloween feestje enz .
Kortom het was een heel rustig en aangenaam vertier !! :D en zeker voor herhaling vatbaar 8) .

Jeroen

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt, 2006 8:42 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 02 jun, 2006 9:56
Berichten: 95
Woonplaats: Tielt-winge België
Van mij ook niets als lof, de eerste maal dat we aan een HY meeting deelnamen .
Zeer gastvrij onthaal vrijdagavond fantastische lokatie met alle luxe en zeer aangenaam weer.
Wat moet je meer hebben!!!! :D

_________________
Hy 1973 verlengde wielbasis.

Pour moi un peu de "H" S.V.P.


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group