Het is nu vr 29 maart, 2024 10:38


Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 jan, 2007 18:29 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Ik heb de organisatie van CitroMobile even een mailtje gestuurd met de vraag of ze er uberhaupt van op de hoogte zijn van het jubileum :D
Ben helaas niet echt in de gelegenheid/contacten om iets te organiseren en vind dat ook meer het werk van de clubs en organisatie.
Heb ze ook even op het forum gewezen en dat we waarschijnlijk allicht een informele HY meeting doen. Kijken wat er uit rolt :D
Wie weet heb ik wat in gang gezet en rol ik er straks alsnog zelf in en anders gaan we toch gewoon lekker bij elkaar zitten ofzo.

Had ze misschien even moeten vragen of 't wat zou zijn om een heel vak te reserveren voor HY's op het parkeerterrein, dat zou wel wat zijn misschien.
Ik wacht in ieder geval eerst even het antwoord af.

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 jan, 2007 20:07 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Lijkt me een goed plan. Ik heb vorig jaar eigenlijk alleen Citrofiel ontmoet tijdens Citromobile en n.a.v. mijn laatste initiatief op de december magazijndag van het HY team ook Leo. Om regelmatig wat zaken uit te wisselen is het forum natuurlijk leuk, maar het is nog leuker om mensen in levende lijve te ontmoeten, en het liefst met de bus erbij natuurlijk.
Zoals het ernaaruit ziet zal ik er zijn.

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 feb, 2007 16:34 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
CitroMobile doet niet aan speciale behandeling van bepaalde types. Eventueel kan er wat gedaan worden met de clubpresentaties maar dat zal ook niet veel zijn en moeten de clubs maar even met CitroMobile overleggen dan.

Kwa parkeerruimte: wij zijn grote voertuigen, dus als iedereen die vroeg is wat minder sociaal gaat staan aan de kant met de boompjes dan hebben we vast wel genoeg plek :D
(of iemand even wat afzetlint meenemen)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 feb, 2007 17:59 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 31 maart, 2006 11:28
Berichten: 1085
Woonplaats: Amsterdam
Als ik afzetlint meeneem van mijn werk, dan durft niemand er te staan :lol: .

_________________
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 feb, 2007 22:27 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: di 16 mei, 2006 22:46
Berichten: 311
Woonplaats: Terherne
Boudewijn schreef:
Als ik afzetlint meeneem van mijn werk, dan durft niemand er te staan :lol: .


DANGER!!! MINES!!! DANGER!!! MINES!!!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 feb, 2007 22:34 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
rodeHY schreef:
Boudewijn schreef:
Als ik afzetlint meeneem van mijn werk, dan durft niemand er te staan :lol: .


DANGER!!! MINES!!! DANGER!!! MINES!!!

Als je mijn voorgaande cilinders ziet, zit daar nog best een kern van waarheid in ;)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: ??? citromobiel ???
BerichtGeplaatst: ma 05 feb, 2007 1:31 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
"CitroMobile doet niet aan speciale behandeling van bepaalde types "

Kan je nader verklaren ? :D

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: ??? citromobiel ???
BerichtGeplaatst: ma 05 feb, 2007 2:21 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
roanta schreef:
"CitroMobile doet niet aan speciale behandeling van bepaalde types "

Kan je nader verklaren ? :D

Niet echt... dit was het antwoord op mijn vraag of ze wisten dat de H 60 jaar bestaat en of daar misschien aandacht aan besteed kon worden:
Citaat:
"Helaas" doen wij niets aan individuele types, clubs of autoos.
Dit omdat anders de beer los is.
Alle type-aspecten worden door de clubs meegenomen in de clubpresentaties,
indien daarvoor belangstelling is, dan wel rekening gehouden wordt.
Dank voor het meedenken.

geeft nog niet echt antwoord op de vraag of ze weten dat het begin van de revolutie in bestelwagens 60 jaar geleden was, maar daar begin ik aan te wennen in het Citrofielen-wereldje... dat niemand een mail helemaal beantwoord.

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: mail en citrofiel ;-)
BerichtGeplaatst: ma 05 feb, 2007 9:33 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
Ewald :D


Dit had ik verleden week gestuurd :shock: :D daarmee de vraag van me , maar ik moet er zeker niet op hopen vermoed ik 8) :?

Beste ,

Daar in het vooruitzicht Citromobiel nog volop georganiseerd moet worden .
Vond ik het misschien intressant om U organisatie te laten weten , dat ik volgens het zo ernaar uit ziet , ik een enig exemplaar bezit betreffende een HY minibus van 1976 die ook wel degelijk minibus op gelijkvormigheids attest is met origineel 8 zitplaatsen .
Het zeer bijzondere en wat deze uniek maakt is dat het een verlengde minibus is van namelijk 6 meter en bovendien 13 ramen heeft !
Deze wordt dagelijks persoonlijk gebruikt en is zeer grondig gerestaureerd 2,5 jaar geleden.
Ik wil bij deze ,U organisatie laten weten dat ik dit unieke exemplaar beschikbaar wil stellen
aan Citromobiel 2007 om tentoon te stellen in de tentoonstellinghallen .
Daar ik verleden jaar buiten ook aanwezig was, en heel veel verwonderde en aangename reaktie's heb gehad van citroen kenners , en dit nog nooit gezien hadden , laat staan weet van hebben.
Ik persoonlijk ben er pas achter gekomen via de clubs in nederland en nader rondvragen in alle omringende buurlanden van belgie en Citroen zelf.
Ook via een nationaal erkend waardebepaling agentschap kwam dit boven na onderzoek van de geschiedenis van de minibus .
Ik heb er een zeer mooi uitgebreid foto verslag van hoe deze is gevonden en gerestaureerd is , heeft 19 jaar stil als niet geweten tussen het hooi in een Belgische schuur gestaan .
Is eigendom geweest van het WEGENFONDS Dienst Ontwikkeling Linker ScheldeOever 444 / 1060 / 75610 .
Heeft enkel gedient om van werf naar werf te rijden en als eet huisje te dienen .

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 feb, 2007 15:09 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
LEiPiE schreef:
Ik hoop deze week m'n boordcomputer-navigatie-prototype-geval weer aan de praat te krijgen en te installeren in MurpHY, heb ik naast de nog steeds niet gemonteerde velgen wat te laten zien :D

Ewald,

Op een duits HY forum zijn ze erg benieuwd naar de vorderingen aan je "boordcomputer-navigatie-prototype-geval". En ik trouwens ook wel... Hoe gaat het ermee? Dat je bent thuisgekomen zegt natuurlijk nog niet alles ;)

Ree

ps, bekijk ook even de pagina voor mijn link (3/4), dan zie je dat zelfs je fotosjop capaciteiten je tot over de grens brengt!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 feb, 2007 0:11 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Ree schreef:
Op een duits HY forum zijn ze erg benieuwd naar de vorderingen aan je "boordcomputer-navigatie-prototype-geval". En ik trouwens ook wel... Hoe gaat het ermee? Dat je bent thuisgekomen zegt natuurlijk nog niet alles ;)

Plat gezegd gaat het met m'n bus een stuk beter dan met mij zelf (morgen naar de dokter), alleen vordert het allemaal niet zo op dit moment. Moet m'n site weer eens wat verder bijwerken (nieuwste is dit)

Heb binnenkort trouwens nog een verrassing wat betreft media-exposure van de HY... ik kom met een interview en foto's in een bekend blad (zij het niet direct voor een hele ruime doelgroep) (oeh spannend ;))

Citaat:
ps, bekijk ook even de pagina voor mijn link (3/4), dan zie je dat zelfs je fotosjop capaciteiten je tot over de grens brengt!

Cool, kreeg alleen het idee dat ze denken dat het er echt op zit :D

Zal even een thread aanmaken waar we trouwens links naar dit soort sites kunnen posten, is misschien wel handig
(toch maar niet, staan er eigenlijk al wel genoeg bij 't HY Team en wat minder overzichtelijk (als professioneel webbouwer gruwel ik van die site) bij Le Camion)
(wist niet dat er zo'n site was, had ooit begrepen dat er maar 8 H's verkocht zijn in Duitsland).
Jammer dat ik Duits slechts net kan lezen, maar niet echt schrijven.

Zij hebben trouwens ook een HY databank en waar ken ik dat idee van linksboven de kleur van de bus en rechtsboven het jaartal toch van? :D
(Bert: misschien dat er is samen te werken met hun ofzo?)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Laatst bijgewerkt door LEiPiE op di 13 feb, 2007 0:32, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 feb, 2007 0:12 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Ah, vandaar die dubbelposts... mental note: indien foutmelding, niet refreshen ;)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Meetings en navigatie
BerichtGeplaatst: di 13 feb, 2007 16:25 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 27 aug, 2004 10:37
Berichten: 95
Woonplaats: Belgie
Ewald ,

Gebruik een paar schuif systemen , lade rails per set te koop ik dacht dat ik 35 cm +/- heb gebruikt om het TFT inschuifbaar te maken en de werkelijke metalen schuif eruit dus , en een mdf deurtje te maken met piano scharnier .

Dan kan alles erin zonder aan de buitenkant iets te zien , en aan de achterkant van de TFT rug maak je een aluminium 90 graden haak die in de asbak haakt ;-)


Groet Jeroen
:D

_________________
HY Minibus 13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 feb, 2007 1:57 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
We gaan nu wel erg offtopic hier in het Nieuwjaarsmeetingtopic :D
(ik wil de originele dashboardlade behouden, vandaar de nieuwe constructie)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group