Het is nu vr 29 maart, 2024 16:28


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Meeting HY-Team in Anna Pauwlona
BerichtGeplaatst: di 01 mei, 2007 0:21 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: di 16 mei, 2006 22:46
Berichten: 311
Woonplaats: Terherne
De eerste meeting zit er weer op voor dit jaar! Een aantal dagen geleden hebben we de HY uit de winterslaap gehaald voor de meeting in Anna Pauwlona. I.v.m. de drukte is het niet gelukt om al op vrijdagmiddag te vertrekken, maar op zaterdagochtend was de gehele karavaan dan toch gereed om af te reizen naar de kop van Noord-Holland. De reis verliep voorspoedig en het meeting-terrein was eenvoudig te vinden. Na een overheerlijk welkomstdrankje hebben we een mooi plekje gezocht.
Veel bekende gezichten, dus met de gezelligheid zou het wel goedkomen! En inderdaad, om niet de hele meeting van minuut tot minuut na te vertellen, gezellig was het zeker. Er werden voldoende dingen georganiseerd, het terrein lag er netjes bij, er was zelfs een band gehuurd en de koffie was - zoals gebruikelijk - vers en warm.
Maarrr... de opkomst was matig! Waar was iedereen? Ik telde nog geen 40 bussen, dat moet beter kunnen! Aan de aankondiging heeft het niet gelegen, de organisatie heeft z'n best gedaan (waarvoor dank!) en het weer was goed (dat de laatste ijstijd in Anna Pauwlona nog niet zo lang geleden is geweest was echter nog goed te merken!).
Ik hoop niet dat dit de trend voor dit jaar wordt. Jaren lang mochten er per meeting zo'n 60 tot 80 bussen worden begroet. Vorig jaar werd het al iets minder, maar dit was volgens mij een laagte-record.
Uiteraard is hiet ook tijdens de meeting over gesproken. Er werd o.a. geroepen dat het toch wel erg duur werd allemaal. En inderdaad, wat dat betreft gaan wij liever naar een meeting van CCNL. Die kosten doorgaans de helft en je krijg er minstens zoveel voor terug. Nu is het wel zo dat de meetings van CCNL worden gesponsord door... CCNL! Logisch natuurlijk, maar nu hoorde ik dat de meetings van het HY-Team zich zelf moeten bedruipen. De prioriteiten zullen wel ergens anders liggen...
Maar goed, om terug te komen op de lage opkomst: volgende keer weer het dubbele aantal - afgesproken?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group