Forum beheer
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Forum beheer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Ewald kan nu echt beheren, de eerste resultaten zijn er (zoekfunctie).
TOF!!!!!!!!! Ben blij.
Ewald kan nu echt beheren, de eerste resultaten zijn er (zoekfunctie).
TOF!!!!!!!!! Ben blij.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: Forum beheer
Hèèè ... je bent met nèt vóór Teun ...
Maar Ewald: mijn felicitaties ! Alweer een horde genomen !
En meteen aan het sleutelen ... prima !!! Weer iemand aan het stuur, hardstikke tof !
Wens je succes !!
Maar Ewald: mijn felicitaties ! Alweer een horde genomen !
En meteen aan het sleutelen ... prima !!! Weer iemand aan het stuur, hardstikke tof !

Wens je succes !!
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Oh ja, Ewald, kun je de tijd ook aanpassen? Posts staan nu ruim een uur later dan in het echie.
Jaja, ik weet het, gelijk eisen stellen..................het heeft geen prio, maar als het kan, dan graag.
gr CitrofielNL
Jaja, ik weet het, gelijk eisen stellen..................het heeft geen prio, maar als het kan, dan graag.
gr CitrofielNL
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Teun, beetje raar misschien, maar hier in "De Peel" is daar nix van te bespeuren ... loopt duzzz parallel ...Oh ja, Ewald, kun je de tijd ook aanpassen? Posts staan nu ruim een uur later dan in het echie.
Ach, misschien lopen jullie daar in het Noorden gewoon een beetje achter hè ... wie weet ...

Of: heb jij wellicht tóch gelijk ...
Heb dit bericht gepost, is met de juiste tijd ook opgenomen maar als ik terugga naar de vóórliggende pagina is er niets te zien van mijn "bijdrage" (ahum ...)
Dus Ewald: tóch werk aan de winkel ...
Laatst gewijzigd door Otje op zo jan 23, 2011 11:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
hmmm, als ik ik onder de banner kijk zie ik toch echt 23.25 staan, terwijl het 22.25 is.......
Staat jullie "wintertijd" goed in je profiel?
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Goed punt, onder "Gebruikerspaneel" dan "Forum instellingen" en dan "Wijzig persoonlijke instellingen".Ree schreef:Staat jullie "wintertijd" goed in je profiel?
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Check.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Check too.
Kan alleen constateren dat de dáár vermelde tijd exact overeenkomt met mijn computerklok.
Die weer gelijk loopt met mijn antieke hangklok. Die weer gelijk loopt met mijn GSM. Die weer gelijk lo....
Kan alleen constateren dat de dáár vermelde tijd exact overeenkomt met mijn computerklok.
Die weer gelijk loopt met mijn antieke hangklok. Die weer gelijk loopt met mijn GSM. Die weer gelijk lo....
En ons LEiPiE is een fikse achterstand aan het wegwerken. Uit het café aan de overkant:citrofielnl schreef:Ewald kan nu echt beheren, de eerste resultaten zijn er (zoekfunctie).
RonK. schreef:Wahahahaaaaa, een mail van Robbie![]()
3 jaar geleden heb ik me eens opgegeven voor een forum............
vanaf heden mag ik ook posten..........
ehhh, joepie.....
> Hallo robbie25cx,
>
> Je account op "Citroen HY Forum" is nu geactiveerd, je kunt je
> gebruikersnaam en wachtwoord nu gebruiken om in te loggen.
>
> Je wachtwoord is veilig opgeslagen in onze database en kan niet worden
> achterhaald. Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het laten resetten
> via bij het account behorende e-mailadres.
>
> --
> Bedankt voor je reactie,
>
> CitroenHYForum.nl
Over lanterfanters gesproken

- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Mmz, ja, foutje van mij...
ik was 200+ oude inactieve accounts aan het verwijderen maar klikt dus verkeerd in de dropdown... 'activeer' ipv 'verwijder'... zucht
Accounts waren overigens allang geactiveerd, vervolgens door mij deze week gedeactiveerd om daarna verwijderd te worden (gaat het makkelijkste in twee stappen, voorkomt - ahum - foutjes...)
Dus meneer Robbie was 3 jaar geleden zelf aan het lanterfanten, want toen was z'n account echt actief tot een week geleden ongeveer
ik was 200+ oude inactieve accounts aan het verwijderen maar klikt dus verkeerd in de dropdown... 'activeer' ipv 'verwijder'... zucht

Accounts waren overigens allang geactiveerd, vervolgens door mij deze week gedeactiveerd om daarna verwijderd te worden (gaat het makkelijkste in twee stappen, voorkomt - ahum - foutjes...)
Dus meneer Robbie was 3 jaar geleden zelf aan het lanterfanten, want toen was z'n account echt actief tot een week geleden ongeveer

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald