Gerard Maas 65
-
- HY Forum Liefhebber
Gerard Maas 65
Lees bij onze vrienden van 2cv.nl dat grootmeester Gerard met pensioen mag vanwege zijn 65e. In de hoop dat het niet zijn forrumpensioen betekent: van harte gefeliciteeerd!
-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Re: Gerard Maas 65
Beste Gerard, gefeliciteerd en bedankt voor je vele nuttige bijdragen. Vooral toen ik mijn GS wilde aanschaffen heb ik een hoop aan je advies gehad. Ik hoop je hier en op andere plaatsen nog vaak virtueel tegen te komen!
-
- HY Forum Grootmeester
Mag ik jullie allemaal bedanken,Door het feit dat ik 6 jaar geleden 80 weken voor mijn VUT in
de WAO terecht kwam was er dus geen VUT meer,maar 80%afgekeurd betekende hetzelfde
salaris als in de VUT,alleen werd nu mijn pensioen gewoon doorgespaard.En jullie denken toch
niet dat ik mijn grootste hobby laat afnemen.want zeg nu eerlijk.Er is toch niets leuker dan anderen te kunnen helpen.
de WAO terecht kwam was er dus geen VUT meer,maar 80%afgekeurd betekende hetzelfde
salaris als in de VUT,alleen werd nu mijn pensioen gewoon doorgespaard.En jullie denken toch
niet dat ik mijn grootste hobby laat afnemen.want zeg nu eerlijk.Er is toch niets leuker dan anderen te kunnen helpen.
Laatst gewijzigd door Gerard 2cv op vr mei 29, 2009 10:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- HY Forum Super Expert
Proficiat!
gr. Stephan
gr. Stephan
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Gefeliciteerd Gerard. Je moet nu wel je onderschrift aanpassen hoor. "41 jaar bij Citroen gewerkt, toen in de WAO en nu met pensioen. Geniet ervan.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.