Ja Rene: en ???
Vast intussen al héél véél HY-kilometer-plezier achter de rug ! In een ongetwijfeld feilloos "snorrende" TUB ...
We zijn benieuwd !
Plaatjes ! En verhalen ... !
OK.. Iedereen...
Nou, wij vertrokken uit Zuid Limburg, over venlo, Arhem, nijmegen, zwolle, Assen, richting Vriescheloo waar ik woon.
Het was even wennen aan de snelheid en de tijdsduur.
Normaal rijd ik over de A31 Duitsland naar Zuid Limburg 340 km in ca 3 uur.
Maar nu 80 Km om, omdat ik nog geen camperhulp had in het buitenland..........
Dus 420 KM, maar door een afsluiting kwamen daar nogeens 40 KM bij......
Omdat wij om ca 18,30 uur vertrokken, begrijp je dat wij pas om 01.00 aankwamen.
Gelukkig had ik oordorpjes mee -:)
Maar alles ging zonder problemen !!
In Nuth de tank vol gegooid en als ik het een beetje goed heb uitgerekend, over de snelweg 80KM per uur gereden, moet ik ergens tussen 1 op 9 , 1 op 10 gereden hebben.
Het was een belevenis.
Ik wist dat deze camper Hy te hoog was voor mijn schuur, dus de volgende dag even de slijptol gepakt en het bagagerek zoals jullie op de eerste foto zien eraf getold.....
Nu ben ik de Hy aan het nalopen op roest en aan het behandelen. Een lasservrouw gevonden (via via , die 2 iets slechtere delen waar de koplampen op zitten gaat aanpakken.....
Daarna de binnenkant naar ons eigen smaak inrichten en de Hy geluidsproof maken....
Otje schreef:rene
Gezien de reakties bevind je je bij voorbaat al in heel vertrouwde handen. Edoch: voor zover je al foto's hebt van "jouw gewenste vehicle" zou dit alle nieuwsgierigen/medelevenden in ieder geval alvast een "eerste indruk" kunnen geven.
't is maar een idee hoor ...
Succes met "de beslissing" !
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.