Ik wil inderdaad ook iemand meenemen. Dat lijkt mij wel zo verstandig, al heb ik er zelf een redelijke kijk op. Na enkele jaren "oude dametjes" te hebben gereden, krijg je wel verstand van roest...
Maar de HY is helemaal niet voor mij.
Is er overigens nog vrij gemakkelijk aan plaatwerk te komen? En dan in het bijzonder de acherklep + onder-deurtjes?
En roest/rot op/in de dakgoot, is dat vrij redelijk te fixen? Zijn daar ook reparatiedelen van verkijgbaar, net zoals b.v. het voorruitframe van een 2CV? En wat zijn daar de kosten van?
Ik heb ondertussen kontakt gehad met de verkoper van die blauwe. Deze HY heeft stil gestaan vanaf eind 2000. meer dan de helft heeft hij drog gestaan, de rest buiten. Dit zal haar niet goed hebben gedaan.
Ik wacht nog steeds op een reactie van de verkoper van die gele. Op de een of andere manier heb ik daar een beetje een beter gevoel bij, al lijkt die blauwe op zich ook niet erg gek voor zijn geld.