T splitsing dak U- profielen
T splitsing dak U- profielen
Goedendag,
Weet iemand toevallig of dit is zoals de H schepper het ooit bedoeld heeft ?
Lijkt op een homp tin of zo.
Dank alvast..
Weet iemand toevallig of dit is zoals de H schepper het ooit bedoeld heeft ?
Lijkt op een homp tin of zo.
Dank alvast..
Geen werk maakt vrij
Re: T splitsing dak U- profielen
ik zie niet goed welk deel dit is
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Overgang van cabinedak naar laadruimdak. In het midden van de breedte.
Ik heb geen idee hoe het eruit hoort te zien op een '56er
Ik heb geen idee hoe het eruit hoort te zien op een '56er
Geen werk maakt vrij
Bij mijn 61er geen homp tin. Misschien hebben ze geprobeerd een scheurtje te solderen oid?
HZ ambulance carrosserie Carrier 1961
op tekeningen zie ik dat de middenbalk recht is over de gehele lengte, van achter tot voor waar deze aan de dwarsbalk van de cabine zit
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Dat maakt dan voor de afwatering geen verschil, binnen zit die brede dwarsbalk dus daar kan ik ook niks zien. Ik laat het maar zitten, heb ervoor gezorgd dat het lengte U-profiel overal het hoogst is en de rest van de deuken geloof ik wel. Heb het hele dak in de Owatrol gezet met natuurlijk een tsunami tegen dat U-profiel. Beste zou nog een kitrandje zijn maar dat is uberlelijk. Bij transparante kit zie je niet wat je doet, bij zwarte ook slecht te zien..
Nog even nachtje over slapen.
Wat ook belangrijk is zijn de achterkanten van de cabine dakgoten, om de hoek zit bij mij geen kit maar wel een omgefelste mega kier. Er blijft water in die goten staan. Afkitten dus.
Nog even nachtje over slapen.
Wat ook belangrijk is zijn de achterkanten van de cabine dakgoten, om de hoek zit bij mij geen kit maar wel een omgefelste mega kier. Er blijft water in die goten staan. Afkitten dus.
Geen werk maakt vrij
Even hard solderen die randen. Kit gaat na enige tijd los zitten met alle gevolgen van dien.
Wel gaaf die dans son jus look. Zo hou ik de mijne ook
Wel gaaf die dans son jus look. Zo hou ik de mijne ook
is het een idee om een gaatje te boren in he diepste punt van de goten?
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Gaatje vind ik een goed idee, echter denk ik dat het gaatje aan de kopse kant moet komen zodat het voorbij het deurscharnier wegloopt, anders loopt alles op de bovenkant van het voordeurrubber. Ik heb zelfmoorddeuren..
Geen werk maakt vrij