Precies waar ik ook hard aan toe ben
Bij mij lopen er drie draden vanaf de plus van de accu: startmotor, verbruikers standaard en verbruikers die ik heb toegevoegd.
De eerste moet je een flinke schakelaar hebben en is denk ik ook niet aan te raden, maar de andere twee zijn wel te doen. Moet alleen nog even gaan tellen hoeveel er door elke kabel zal gaan (zekering kastje is 10+10+16 al ik het goed heb, maar het grootste deel daar van gaat al uit op het contact).
Zit alleen nog met de plaatsing van de schakelaars: die wil ik graag boven m'n voorruit hebben (zit een plank met radio enzo bij mij), maar ik ga niet de hoofddraad helemaal daar langstrekken, komen dus relais in te zitten denk ik (dat de schakelaar dus het relais open of dicht trekt die vervolgens de groep aan of uit zet).
Ik wilde van het weekend de carburateur afstellen maar had dus ook een lege accu... en dat alleen van twee kleine gloeilampjes + 1 LEDje + klein beetje voor radiogeheugen en dan dus inderdaad ook iets van twee weken (of ik moet ook een sluipverbruiker hebben ergens).
Gisteravond was de accu eindelijk weer redelijk vol na 2 dagen aan de lader, maar vervanging komt inderdaad ook in zicht, want dit is vrij slecht voor dat ding.