Het is nu do 28 maart, 2024 12:38


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: Grote ... en kleine liefde ...
BerichtGeplaatst: zo 23 dec, 2012 22:24 
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber
 Profiel

Geregistreerd: wo 05 jul, 2006 13:18
Berichten: 28
Woonplaats: Heeze
Gertje,

Alvast heeeeeeeele gezellige kerstdagen met familie, vrienden en iedereen die je het gunt. Ik denk regelmatig aan jou, Otje, Valerie en zoal verder. Momenteel ben ik bezig met het inbouwen van de techniek in mijn hy. Heb nu een ruime schuur om dit te kunnen doen. Leuk om te doen, radio 2 en de top 2000 maken er iets feestelijks van! Heb mn Landrover verkocht en kijk uit op mooie nieuwe opdrachten in het nieuwe jaar. De dingen gaan zoals het moet gaan, al is voorzichtigheid een woord op haar plek....

Het allerbest voor jou, en jullie (vleeselijk, en ijzerlijk)

Frank!

_________________
De Zilverlinde hoveniers, Frank van der Linden


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Grote ... en kleine liefde ...
BerichtGeplaatst: do 27 dec, 2012 2:34 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Heey Frankie !
Even, om het méé-lezende publiek gerust te stellen: "passie" (en zéker die, die je déélt ...) verheft je soms in "hogere sferen" waardoor je soms een beetje je omgeving uit het oog verliest ...
Hebben Frank en Ik allebei last van; daarnaast is het héérlijk - en ook niet verkeerd - je soms helemaal te verliezen in allerlei lyrische en poetische beschouwingen over je passie en aanverwante bezigheden ...
"Honi soit qui mal y pense". (oftewel: "schande over hem/haar die er kwaad van denkt...")
Frank: zal opnieuw pogingen gaan doen om jouw verworvenheden een keer te aanschouwen, maar dan in jouw aanwezigheid en liefst óók nog voorzien van de sleutel tot allerlei ruimten etc. etc. :wink:
En ja: wens jou en de jouwen op àlle gebied alle goeds voor het nieuwe jaar !!!
Gert

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group