kampeer HY verhuren?
kampeer HY verhuren?
Citroënist zoek HY te huur
Voor de eerste twee weken van augustus 2011 verken ik de mogelijkheden om met mijn gezin (vrouw en dochter) met een kampeerauto van de vakantie te genieten. Maar dan het liefst wel in stijl. Ik ben nu 32 jaar enthousiast Citroënberijder en -sleutelaar, met ervaring met onder meer: 2cv, HY, Traction, GSA, CX en Xantia.
Dus gebruik je begin augustus je HY niet zelf, denk dan aan mij. Graag met een beschrijving en enkele foto's van exterieur en interieur.
Steven
stevenlimoen@gmail.com
Voor de eerste twee weken van augustus 2011 verken ik de mogelijkheden om met mijn gezin (vrouw en dochter) met een kampeerauto van de vakantie te genieten. Maar dan het liefst wel in stijl. Ik ben nu 32 jaar enthousiast Citroënberijder en -sleutelaar, met ervaring met onder meer: 2cv, HY, Traction, GSA, CX en Xantia.
Dus gebruik je begin augustus je HY niet zelf, denk dan aan mij. Graag met een beschrijving en enkele foto's van exterieur en interieur.
Steven
stevenlimoen@gmail.com
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: kampeer HY verhuren?
ik dacht daar komen wel 100 reakties op.
rob.
rob.

- Harold Les Coiffeurs
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 69EB29
Dacht je dat echt....?merdy schreef:ik dacht daar komen wel 100 reakties op.
rob.
Denk dat iedereen redelijk emotioneel bij zijn HY betrokken is en daardoor moeite zal hebben om 'm mee te geven aan een ander.
Kapot kan er altijd iets gaan, alleen erg vervellend als je 'm hebt uitgeleend.
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Miranda Vos verhuurt een bus voor vakanties: http://miranda.vos.net/
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Was óók mijn eerste (en eigenlijk enige) spontane gedachte die in me opkwam toen ik dit bericht las ...Dacht je dat echt....?
Denk dat iedereen redelijk emotioneel bij zijn HY betrokken is en daardoor moeite zal hebben om 'm mee te geven aan een ander.
Mijn "Otje" is een deel van "mijn leven". Maar ... kan me desondanks voorstellen dat anderen daar ànders over denken Harold ... dus ik respecteer dat. Naast onze emotionele binding met dit stuk ribbelblik bestaat er nog een "commerciële wereld". Soît.
Ik wens Steven veel succes bij zijn zoektocht ! En vooral: véél plezier, vooral géén "pech onderweg" maar nog meer: "hartstocht" naar ons bHYzondere vehicle ...
Houdoe !
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ewald: goeie hint ... alleen heb je dan altijd een "vreemde over de vloer" ... Ze verhuren hun HY's alleen INCLUSIEF CHAUFFEUR (en da's maar goed ook !) Denk niet dat Steven dáárop zit te wachten ... Misschien dat de "Chauffeur" een knappe "Chauffeuse" blijkt te zijn ... maar nu dwaal ik af ...Miranda Vos verhuurt een bus voor vakanties

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
toch wel reakties
rob.

rob.