De afgelopen jaren zijn we (mijn man en ik) zoekende geweest vwb onze vakantie/kampeer stijl in de levensfase jong gezin...
Van kamperen met een gezins-koepeltent met 2 slaapcabines in Frankrijk naar 2 jaar op stap met een bijna-oldtimer-vouwwagen opknap project, weer terug naar de tent bij gebrek aan beter..En af en toe maar dromen over een campertje/busje als we dat zagen staan. Maar het niet helemaal kunnen vinden wat bij ons past zowel qua type campertje als budget..
Een paar weken geleden zijn we als een blok gevallen voor de HY. De uitstraling, de mogelijkheden qua creativiteit, de verplicht onthaast rijstijl, de mogelijke pech-onderweg-sleutel avonturen..(waar we bij oude auto's in het verleden ook erg veel lol om de ervaringen, creatieve oplossingen gehad hebben), de sfeer hier op het forum..en alles wat niet in woorden te vatten is.
2e pinksterdag zijn we wezen kijken bij een verlengde hy en hebben we 'm gekocht! Het is een bedrijfswagen bouwjaar 1971, chasistype HW (is het dan wel een officiele hy trouwen?!) We zijn helemaal in ons nopjes en hopen er deze zomer al vakantieplezier aan te gaan beleven met wat kleine aanpassingen.O.a. slaapplek voor onze zoon (5 jaar), een veilige bevestiging voor zijn zitje en gordels bij de voorstoelen.
Verder borrelen er al allerlei plannen mbt de stallingsmogelijkheden bij ons huis, het opleuken van het interieur en de uitstraling en uiteraard de uitstapjes die we willen ondernemen..heerlijk!!!
Ik ga proberen of het vanavond lukt een paar foto's te posten..
We hopen 'm a.s. weekend op te halen.
Verder nog wat over onzelf..leeftijden resp 38 en 40 jr (net zo oud als onze nieuwste aanwinst