Nou, de positieve dingen van de avond:
- koelsysteem volledig aangesloten inclusief radiateur
- verwarmingssysteem aangesloten
- uitlaatspruitstuk gemonteerd
- luchtinlaatverwarming gemonteerd
de ondertussen tot grijze haren* drijvende ergernissen:
- het uitdraaien van de afgebroken uitlaatspruitstukbout blijkt niet met behulp van het schroefdraad te zijn gegaan maar heeft dus het hele draad in de het blok gesloopt... het mooie vervangende draadeindje kan er dus niet in vast worden gezet, moet op zoek naar 1 maatje groter
- bij het losdraaien van dat boutje heb ik twee moeren gebruikt, waarvan er eentje nu dus vrijwel rond is, ik kom nu dus ook een moer te kort
- een van de radiateur zijmoeren brak af, zit nu dus een nieuw boutje met moer en een borgmoer op
Dus morgenavond maar weer langs de bouwmarkt (want uiteraard ging het pas na 21 uur stuk).
Morgen hoop ik de voordemper er op te zetten met 't tussenstuk. Dat moet dan maar even voldoen want ik ben nog niet aan lassen toe gekomen van de rest van de buis. Daarnaast de ontsteking monteren en alles vullen.
En dan komt toch de voltooiing wel in zicht.
Wederom geen foto's, is te koud, donker en nat, da's geen goede combinatie voor een camera.
* niet dat grijze haren erg zijn natuurlijk (met in het achterhoofd de gemiddelde leeftijd van de HY-rijder
), maar niet al op je 27e