Hallo iedereen,
Wij zijn Gerlof & Klaasje Vennema uit Emmen. In 2006 hebben we deze bus gekocht van Hans (van?) Hoof uit Veghel. Nu wil ik graag meer weten over de historie van deze wagen. Via de club heb ik wel een adres (oud?) van Hans gekregen, maar ik kan er geen telefoonnummer bij vinden en ook zijn email-adres heb ik niet meer. Hans had samen met anderen (familie e/o kennissen) meerdere HY's, deze werden ook wel genoemd 'de groep van Nijmegen'. Ook heb ik gehoord dat Hans de 2e of de 3e eigenaar moet zijn geweest. Wie weet er meer ?????? Het kenteken is 08-MK-38, op het kentekenbewijs staat dat het een personenauto is en de 'handelsbenaming' (type) is HY kampeerauto,
het chassisnr is 900372, het is een HY die 2x verlengd is 1x tussen de wielen en 1x achter de wielen.
Met vriendelijke groet,
Gerlof & Klaasje Vennema
Wie weet meer over onze camper/bus
-
- HY Forum Beginner
Re: Wie weet meer over onze camper/bus
Hallo, ik heb je bericht gelezen, en de foto's gezien,
Bedank voor de foto's, daar ben ik blij mee, ik had nl geen een foto van de HY,
Ik heb er spijt van dat ik hem verkocht heb, helaas het is niet anders.
Ik heb toen de HY van Piet van Lierop uit Lieshout gekocht, die wist dat De Hy van een Fam. Uit Nijmegen is geweest. Als je meer wil weten hierover, is het misschien raadzaam om Contact met Piet te zoeken. (telefoonnummers graag in privebericht)
Als je weer naar een meating gaat, zou ik het leuk vinden om daar een bezoekje te brengen
Om mijn oude eigendom nog een te komen bezichtigen, zou je dat aub ff door willen geven.
Mijn mailadres is hansvanhoof58 @ live.nl
Groetjes Hans en Nelleke
Bedank voor de foto's, daar ben ik blij mee, ik had nl geen een foto van de HY,
Ik heb er spijt van dat ik hem verkocht heb, helaas het is niet anders.
Ik heb toen de HY van Piet van Lierop uit Lieshout gekocht, die wist dat De Hy van een Fam. Uit Nijmegen is geweest. Als je meer wil weten hierover, is het misschien raadzaam om Contact met Piet te zoeken. (telefoonnummers graag in privebericht)
Als je weer naar een meating gaat, zou ik het leuk vinden om daar een bezoekje te brengen
Om mijn oude eigendom nog een te komen bezichtigen, zou je dat aub ff door willen geven.
Mijn mailadres is hansvanhoof58 @ live.nl
Groetjes Hans en Nelleke
Laatst gewijzigd door LEiPiE op ma mar 24, 2014 12:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: telefoonnummers verwijderd
Reden: telefoonnummers verwijderd