Ben vandaag bezig geweest om het lekken van de dakgoot weg te krijgen....
Nu maar hopen dat het genoeg is.... (zie website).
Gr CitrofielNL
Lekken
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ik kan niet goed zien of je de plaatwerkranden nu ook afgekit hebt. Zou ik wel doen voordat ik hem grijs zou schilderen. Maar het ziet er weer aanrdig beter uit. Dus geen nieuwe goot van een U-profiel begrijp ik ?
Meteen die balk eronder van binnen met een roeststoper behandelen trouwens.
Meteen die balk eronder van binnen met een roeststoper behandelen trouwens.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Heb eerst allen troep en oude kit er uit gewerkt, vervolgens kwamen er meerdere krokante plakken tevoorschijn, het leek wel een BROS-reep.
Nu alleen nog de bestuurderszijde gedaan, plaatjes in gelast en vervolgens dik in de menie gezet, ga de naden natuurlijk weer afkitten, evenals de binnenkant van de goot.
Moet er weer een paar jaar tegen kunnen, maar dan zitten we toch een keer aan een nieuwe goot vast vrees ik.
Bus staat nu droog in de schuur op de foto, zodat de boel nu niet inregent.
Bijrijderszijde hopelijk komende week of zo, en dan natuurlijk de rest van het dak meenemen. Is nog even de vraag welke kleur het dak wordt, we hebben thuis een modelletje van een grijze HY met een bordeaurood dak en dat vinden we beiden ook erg mooi. De donkere kleur lijkt me qua warmte niet zo'n bezwaar, aangezien we de bus toch gaan isoleren en het nu ook al niet te harden is.
Gr CitrofielNL
Nu alleen nog de bestuurderszijde gedaan, plaatjes in gelast en vervolgens dik in de menie gezet, ga de naden natuurlijk weer afkitten, evenals de binnenkant van de goot.
Moet er weer een paar jaar tegen kunnen, maar dan zitten we toch een keer aan een nieuwe goot vast vrees ik.
Bus staat nu droog in de schuur op de foto, zodat de boel nu niet inregent.
Bijrijderszijde hopelijk komende week of zo, en dan natuurlijk de rest van het dak meenemen. Is nog even de vraag welke kleur het dak wordt, we hebben thuis een modelletje van een grijze HY met een bordeaurood dak en dat vinden we beiden ook erg mooi. De donkere kleur lijkt me qua warmte niet zo'n bezwaar, aangezien we de bus toch gaan isoleren en het nu ook al niet te harden is.
Gr CitrofielNL