Even voorstellen

De mens (en de bus) achter de gebruikersnaam.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Rene
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Even voorstellen

Bericht door Rene »

Even voorstellen ik ben Rene uit Krommenie en heb als hobby mijn gezin maar ook oude auto's.

Ik ben de afgelopen 12 jaar in het bezit geweest van:

Fiat/Seat 850 1971 hobby
Fiat/seat 850 1973 hobby
Fiat Special 1968 (deze heeft mijn vader laten restauren)
Fiat 127 Brasil 1050 1986 dagelijkse auto
Fiat 127 1300 sport beest van een wagen liep 180 km/h

Maar sinds 1 jaar rijden we in deze auto:

Afbeelding

Een schitterende wagen om lange tochte mee te rijden (vorig jaar England aangedaan).

En dit is de hobby auto van mijn vader:

Afbeelding

Wij gingen altijd met de tent op vakantie, maar wegens een schouder van mijn vrouw hebben we deze moeten verkopen. We gaan de komende jaren stacaravan's huren, maar mijn doel is toch wel een Citroen HY camper en dan 1 die de verlenging heeft bij de achterwielen.

Het is dus nog lang niet zo ver want ik ben ook met een grote verbouwing thuis bezig en ik doe alles graag in mijn uppie dus dan gaat er wat meer tijd in zitten dan normaal. Maar ik zal jullie forum in de gaten houden en wellicht jullie bestoken met de nodige vragen.

Bij deze Gr van Rene uit Krommenie
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Welkom, Mooie auto's hoor. Ik zie dat je zo graag een HY wil, dat je, je huis ervoor te koop hebt staan :wink: .

Verder wil ik je niet ontmoedigen, maar hou er wel rekening mee dat je vrouw waarschijnlijk de HY niet kan besturen als zij last van haar schouder heeft. Maar ja, het mooiste is ook om zelf te rijden.

Groetjes Edwin
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Rene
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Bericht door Rene »

Boudewijn schreef:Welkom, Mooie auto's hoor. Ik zie dat je zo graag een HY wil, dat je, je huis ervoor te koop hebt staan :wink: .

Verder wil ik je niet ontmoedigen, maar hou er wel rekening mee dat je vrouw waarschijnlijk de HY niet kan besturen als zij last van haar schouder heeft. Maar ja, het mooiste is ook om zelf te rijden.

Groetjes Edwin
Lijkt me idd niet verstandig om haar te laten rijden met die schouder, en zeker niet omdat ze geen rijbewijs heeft :lol:

En gelukkig is dat mijn huis niet maar ik woon ernaast moet er niet aan denken om weer te moeten verbouwen, woon er nu 5 jaar maar ben nog steeds niet klaar, dus eerst huis, opel laten spuiten en dan rustig op zoek naar een gave bus.

Belangrijkste voor mij is dat de bus kei en kei hard moet zijn. Zo heb ik dan ook met de Opel admiral gedaan gewoon zoeken en afwachten en na een 3 tal jaren en vele opel admirals bekeken te hebben heb ik een lasvrije auto waar ook nog nooit aan gelast is (heeft vanaf 1992 tot 2004 in een droge ruimte gestaan) moet hem alleen laten spuiten.
Patje74
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Contacteer:

Bericht door Patje74 »

Welkom hier, ik ben benieuwd hoe je plannen zullen gaan vorderen.
Een oude-auto-liefhebber ben je in ieder geval, da's handig. Ik kan de wagens ook wel waarderen, vooral het fiatje. Heeft Zastava die niet ook gemaakt?
Ik heb zelf nog eens een '72-er 128 gehad, een leuk dingetje. Die was ook gemaakt als Yugo.
Met Opel heb ik eerlijk gezegt niet zo veel...

Veel plezier hier!

Patrick
Rene
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Bericht door Rene »

Patje74 schreef:Welkom hier, ik ben benieuwd hoe je plannen zullen gaan vorderen.
Een oude-auto-liefhebber ben je in ieder geval, da's handig. Ik kan de wagens ook wel waarderen, vooral het fiatje. Heeft Zastava die niet ook gemaakt?
Ik heb zelf nog eens een '72-er 128 gehad, een leuk dingetje. Die was ook gemaakt als Yugo.
Met Opel heb ik eerlijk gezegt niet zo veel...

Veel plezier hier!

Patrick
plannen genoeg voor wat betreft een HY bus, en tijd genoeg om er nog meer over te leren en bedenken hoe ik hem zou willen hebben. En wat betreft de Opel, smaken verschillen nu eenmaal bij het big opel forum zouden ze me voor gek verklaren dat ik een HY wil hebben, zo'n bus heeft gewoon een hoog aaibaarheidsgehalte vind ik.
Plaats reactie