Ree schreef:LEiPiE schreef:(ik woon in Enschede en heb net geboden op een HY in Drenthe

)
Vergeet niet goed te kijken voordat je zegt dat je er geld voor over hebt en reken er op dat je het eerste jaar nog extra kosten zal moeten maken. HY gaat altijd met een reden weg, en die reden is meestal dat HY op de korte termijn geld gaat kosten...
Voor werk er aan ben ik niet echt bang, zie dat altijd meer als een spreiding van de kosten

en heb enkele huisgenoten die ook wel graag sleutelen, onze flatauto onderhouden we ook zelf (en de eerste hebben we zelfs na dat we aangereden waren zelf hersteld, achterbak was 10 cm korter

)
Je hebt toch al wel een stalling geregeld, toch? Ik word altijd heel verdrietig als ik een HY dag en nacht buiten zie staan...
Erm, nee

ik heb op dit moment welgeteld 15m^2 die ik "mijn huis" kan noemen (een huis krijgen is voor een starter nogal moeilijk, zelfs hier in 't oosten, ben al sinds m'n afstuderen begin dit jaar bezig met een huurhuis vinden...).
En met alle respect zie ik de HY eerder als een werkpaard dan als een poedel, een goede laklaag is uiteraard wel een voorwaarde. Naar ik heb begrepen roest ie vooral van binnenuit, toch?
Voor de duidelijkheid: ik ga 'm uiteraard goed verzorgen, maar niet zo dat ik als 't regent dan maar met de fiets ga omdat HY anders nat wordt...

Ik ga ook niet voor een echte klassieke HY (al vind ik die heel mooi, denk ik niet dat ik die in concoursstaat kan houden), het leukste zou eentje zijn die net zo oud is als ikzelf