Miranda Vos en sinds 1994 HY liefhebster. Mijn eerste auto! Alles vond ik lelijk, behalve HY. 1e Gekocht in Middelburg, 73er. Was een rib uit m'n lijf, maar veel plezier van gehad.
Op een dag begon het plamuur dat de vorige eigenaar er vakkundig in had gewerkt eruit te donderen. Ha, ha, iedereen zo z'n zeperd nietwaar!
Het kreng rijdt nu op de Azoren rond. Voor een appel en een ei aan een stel jeugdige arme sloebers die aan het pionieren waren weggegeven.
Inmiddels heb ik twee andere versies. 2x H ipv HY. Bijna zo oud als de weg naar Rome. 1 uit 1956, niet aan gelast, keihard en puntgaaf!, de ander uit 1953, inmiddels nieuw in de lak!
Nou de onderkant van nr53 nog in de tectyl, de binnenkant bewerken en inbouwen. Ik wil er eigenlijk een mooie catering/verkoopwagen van maken. Die uit 53 heeft namelijk een "ventwagen zijklep".
Die uit 56 wil ik echt als camper gaan inrichten.
Is er iemand die tips heeft voor inbouw? Ik wil geen alleen geen oudbollig houten kot van maken, geen bruine kroeg zeg maar.
Verder onderhoud ik al jaren de website van Citroën HY vereniging Le Camion, de sponsor van dit forum.
Ik ben trouwens op zoek stalling iets dichterbij mij in de buurt. Wie-O-wie weet er een overdekte boer'nschuur of zo in de buurt van Amsterdam Noord / Waterand?
Werk ... ik kook met kinderen (verjaardagsfeestjes) en met volwassenen bij mij thuis (Cookingparty), catering voor kleine groepen.
En ik sinds drie jaar voor een onderwaterarcheaologisch opleidingsproject: het Avondster Project in Galle te Sri Lanka. Helaas is bijna alles weggevaagd met de tsunami, maar we zijn weer aan het opbouwen! http://cf.hum.uva.nl/galle/
Dat was het.
Veel HY plezier voor 2005 gewenst aan iedereen!
Miranda Vos