Of je schakelt hem uit en zorgt dat je 123 ontsteking op de stand met toerenbegrenzing staat.
gr CitrofielNL
Topsnelheid
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Re: Topsnelheid
Maar in beide gevallen: hoe doe je dat?
Die toerenbegrenzer ofwel afstellen ofwel uitschakelen?
Kan me zo niet herinneren dat er in het werkplaatshandboek iets over staat toch?
Die toerenbegrenzer ofwel afstellen ofwel uitschakelen?
Kan me zo niet herinneren dat er in het werkplaatshandboek iets over staat toch?
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
Als je het dekseltje eraf schroef,stel je de veer wat strakker.Maar bedenk wel,dat hij er niet
voor de lol zit.Dus mijn raad is,houdt je aan het maximale toerental.Het is natuurlijk mogelijk
dat de veer in al die jaren wat slapper is geworden en je hem wat strakker kan zetten
voor de lol zit.Dus mijn raad is,houdt je aan het maximale toerental.Het is natuurlijk mogelijk
dat de veer in al die jaren wat slapper is geworden en je hem wat strakker kan zetten
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Dus: lekker strak zetten en je 123 op de begrensde stand. Dat is super veilig, want zoals Gerard zegt, je kunt de blokken maar beperkt in de toeren jagen.Gerard Maas schreef:Als je het dekseltje eraf schroef,stel je de veer wat strakker.Maar bedenk wel,dat hij er niet
gr CitrofielNL