Verschillende motortypen HY
-
- HY Forum Expert
- Kenteken: NV-12-ZR
Re: Verschillende motortypen HY
Hyrold,
Op het moment dat je een bericht stuurt moet onder in het veld het vinkje aan staan, van het op de hoogte brengen van nieuwe reacties.
Werkt dat niet moet je de moderator mailen.
Ik weet niet of je dit weekend nog naar de meeting ga van het HY team in zeewolde maar dat is wel de plek waar je erg veel ideeën op kunt doen.
gr Willem
Op het moment dat je een bericht stuurt moet onder in het veld het vinkje aan staan, van het op de hoogte brengen van nieuwe reacties.
Werkt dat niet moet je de moderator mailen.
Ik weet niet of je dit weekend nog naar de meeting ga van het HY team in zeewolde maar dat is wel de plek waar je erg veel ideeën op kunt doen.
gr Willem
La tête dans les nuages
HY78 bj 69 verlengt en op LPG.
zonnegeel.
Lid van ANWB maar ook van het HY Team en Le Camion.
HY78 bj 69 verlengt en op LPG.
zonnegeel.
Lid van ANWB maar ook van het HY Team en Le Camion.
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Uiteraard welkom
, maar kan er een beetje op gelet worden dat er niet te veel van het onderwerp wordt afgedwaald?
Dit gedeelte betreft motoren maar het gaat nu ondertussen over gordels, daar is op een paar andere plekken op het forum al aardig wat informatie over te vinden: hier bijvoorbeeld en hier.

Dit gedeelte betreft motoren maar het gaat nu ondertussen over gordels, daar is op een paar andere plekken op het forum al aardig wat informatie over te vinden: hier bijvoorbeeld en hier.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Culemborg is weer een HY rijker:) zag toevallig vandaag nog mooie grijze ds rijden...toevallig die van jou?
En ja het gaat over motoren dus bij deze....je motor is aangezien hij weer in culemborg is gekomen in goede staat....nu de eventuele LPG nog.
Zover ben ik helaas nog niet , wel is inmiddels hele voortrein gestraald en gescoepeerd en voorzien van een goede laag primer...nog aflakken en weer opbouwen.
Kom je busje volgende week wel eens bewonderen, dus mocht je een roestige ami voorbij zien rijden;)
groetjes Auke
En ja het gaat over motoren dus bij deze....je motor is aangezien hij weer in culemborg is gekomen in goede staat....nu de eventuele LPG nog.
Zover ben ik helaas nog niet , wel is inmiddels hele voortrein gestraald en gescoepeerd en voorzien van een goede laag primer...nog aflakken en weer opbouwen.
Kom je busje volgende week wel eens bewonderen, dus mocht je een roestige ami voorbij zien rijden;)
groetjes Auke
- Harold Les Coiffeurs
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 69EB29
Dat vinkje "breng mij op de hoogte van nieuwe reacties" staat wel aan.
Zal tzt kijken hoe ik de moderator kan benaderen.
Leipie: je hebt gelijk, maar ja je komt van het een in het ander. Wellicht dat er een algemener gedeelte is waar ik kan posten. Zal op onderzoek uitgaan.
Het gordel verhaal is inderdaad al enigzins te zien in het andere topic. Dank , maar nog niet helemaal. Maar inderdaad geen motorenpraat...Zal me ook in die categorie gaan verdiepen.
De HY meeting lukte helaas niet. Had een andere meeting op Terschelling...
Had er graag heengegaan, maar goed. Alles op z'n tijd.
En...binnenkort zie ik een ami in de straat geloof ik
Zal tzt kijken hoe ik de moderator kan benaderen.
Leipie: je hebt gelijk, maar ja je komt van het een in het ander. Wellicht dat er een algemener gedeelte is waar ik kan posten. Zal op onderzoek uitgaan.
Het gordel verhaal is inderdaad al enigzins te zien in het andere topic. Dank , maar nog niet helemaal. Maar inderdaad geen motorenpraat...Zal me ook in die categorie gaan verdiepen.
De HY meeting lukte helaas niet. Had een andere meeting op Terschelling...
Had er graag heengegaan, maar goed. Alles op z'n tijd.
En...binnenkort zie ik een ami in de straat geloof ik

- Harold Les Coiffeurs
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 69EB29
willem, hoewel ik dus wel van het onderwerp afdwaal.....kun je me nog een foto mailen van jouw achterzit met gordels. Mijn dank is groot!
Zijn er ook mensen die wel eens van die draaistoelen hebben gemonteerd?
Dus tijdens rijden in de rijrichting en bij stilstand draaien naar "rondzit". Of moet ik daar een ander topic voor openen?
Zijn er ook mensen die wel eens van die draaistoelen hebben gemonteerd?
Dus tijdens rijden in de rijrichting en bij stilstand draaien naar "rondzit". Of moet ik daar een ander topic voor openen?
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
....je vraagt naar de bekende weg.... 

-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, het kan wel, zie onze oplossing, alleen is het een rondzit in de rijrichting geworden.wpater schreef:Hi Harld,
Het nadeel hiervan is dat je iets moet verzinnen op je huidige interieur en dan ben je gelijk je rondzit kwijt.
gr CitrofielNL