Kenissen al even ingeseind uit te kijken naar de modellen maar als alle citroenliefhebbers naar de action gaan zijn die zo uitverkocht.

HYvonne schreef:Ik was BIJNA te laat maar kreeg er toch ook nog een, de laatste zeiden ze bij Aktion Maastricht.
Citroën type H "fourgon 1964".
..... wát een gemis hier in De Peel ! Die zat er duzzz hier in de wijde omgeving gewoonweg niet bij ... Denk dat die modellen heel oneerlijk onevenredig over Nederland zijn verdeeld ...Ik was BIJNA te laat maar kreeg er toch ook nog een, de laatste zeiden ze bij Aktion Maastricht.Citroën type H "fourgon 1964".
Hee, hebben ze zowaar toch wel een mal van een HY met rechte achterschermen?HYvonne schreef:Ik was BIJNA te laat maar kreeg er toch ook nog een, de laatste zeiden ze bij Aktion Maastricht.
Citroën type H "fourgon 1964".
Scherp gezien Ewald ! Daarnaast dus óók met één enkel voorraam ...Hee, hebben ze zowaar toch wel een mal van een HY met rechte achterschermen?
Rob: misschien eens navragen bij de "Aktion" waar ze die modellen vandaan halen ? Je moet gewoon ergens beginnen hè ...het zouden ook leuke wagens zijn om er een tekst op te laten drukken van de poffertjeskraam, als relatie-geschenk, zou een mooi stukje reclame zijn, tegen een mooie prijs.
maar zie er maar een berg te kopen, ben bang dat dat niet gaat lukken.
Ottje schreef:Rob: misschien eens navragen bij de "Aktion" waar ze die modellen vandaan halen ? Je moet gewoon ergens beginnen hè ...het zouden ook leuke wagens zijn om er een tekst op te laten drukken van de poffertjeskraam, als relatie-geschenk, zou een mooi stukje reclame zijn, tegen een mooie prijs.
maar zie er maar een berg te kopen, ben bang dat dat niet gaat lukken.
Ik moet kleur bekennen voordat er iemand aktion gaat ondernemen.Ottje schreef:Scherp gezien Ewald ! Daarnaast dus óók met één enkel voorraam ...Hee, hebben ze zowaar toch wel een mal van een HY met rechte achterschermen?
Keep on hunting !