Grote ... en kleine liefde ...

Omdat ze meer zeggen dan 1000 woorden, een plek voor de allermooiste foto's. Geen teksten, geen commentaren, kijken en niet aankomen. Vooral mooie en bijzondere foto's. Liever een mooie foto van een lelijke HY dan een lelijke foto van een mooi exemplaar.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Zilverlinde
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber

Re: Grote ... en kleine liefde ...

Bericht door Zilverlinde »

Gertje,

Alvast heeeeeeeele gezellige kerstdagen met familie, vrienden en iedereen die je het gunt. Ik denk regelmatig aan jou, Otje, Valerie en zoal verder. Momenteel ben ik bezig met het inbouwen van de techniek in mijn hy. Heb nu een ruime schuur om dit te kunnen doen. Leuk om te doen, radio 2 en de top 2000 maken er iets feestelijks van! Heb mn Landrover verkocht en kijk uit op mooie nieuwe opdrachten in het nieuwe jaar. De dingen gaan zoals het moet gaan, al is voorzichtigheid een woord op haar plek....

Het allerbest voor jou, en jullie (vleeselijk, en ijzerlijk)

Frank!
De Zilverlinde hoveniers, Frank van der Linden
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Re: Grote ... en kleine liefde ...

Bericht door Otje »

Heey Frankie !
Even, om het méé-lezende publiek gerust te stellen: "passie" (en zéker die, die je déélt ...) verheft je soms in "hogere sferen" waardoor je soms een beetje je omgeving uit het oog verliest ...
Hebben Frank en Ik allebei last van; daarnaast is het héérlijk - en ook niet verkeerd - je soms helemaal te verliezen in allerlei lyrische en poetische beschouwingen over je passie en aanverwante bezigheden ...
"Honi soit qui mal y pense". (oftewel: "schande over hem/haar die er kwaad van denkt...")
Frank: zal opnieuw pogingen gaan doen om jouw verworvenheden een keer te aanschouwen, maar dan in jouw aanwezigheid en liefst óók nog voorzien van de sleutel tot allerlei ruimten etc. etc. :wink:
En ja: wens jou en de jouwen op àlle gebied alle goeds voor het nieuwe jaar !!!
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Plaats reactie