Dat dat waarschijnlijk gezichtsbedrog is, want,
Dat ik de uitlaat toch wel echt stuk vind,
dat ik dat mooi @!#$%^&() vind

.....dat ik hééééél erg lang niets meer gehoord heb over jullie velgen oplossing!henkhy schreef:Dat ik al heeeel lag niet meer op dit forum heb gekeken
Dat ik het gezellig vind dat je weer even langskomt.henkhy schreef:Dat ik al heeeel lag niet meer op dit forum heb gekeken
Dat ik ergens in de hoek van de loods laatst nog een paar HY's zag staan,Ree schreef:Dat ik het gezellig vind dat je weer even langskomt.henkhy schreef:Dat ik al heeeel lag niet meer op dit forum heb gekeken
Dat ik me afvraag of je nog een blijde HY rijder ben?
watje!henkhy schreef:Dat ik in de vakantie heel blij wordt van 2.5 turbo diesel en een groot vast bed in de 7 meter vakantie plezier
Dat dat misschien getuigd van afwHYkend gedrag ...Dat ik in de vakantie heel blij wordt van 2.5 turbo diesel en een groot vast bed in de 7 meter vakantie plezier
Dat dit zonder "Dat ..." een beetje uit de toon valt ...watje!
Dat ik net op de site van het HY Team lees in het verslag over de ledendag dat daar door "twee leden uit Drenthe" nieuwe 16" velgen gepresenteerd zijn.HYvonne schreef:.....dat ik hééééél erg lang niets meer gehoord heb over jullie velgen oplossing!henkhy schreef:Dat ik al heeeel lag niet meer op dit forum heb gekeken