in 1981 kwamen mijn ouders thuis met een hy geen flauw idee wat ze bezielde maar daar hebben we jaren plezier van gehad
toen ik 15 jaar nadat hun hem verkocht hadden rond reed in eendjes en acadianes dacht ik daar nog wel eens aan
had zelfs een kleine tour daar heerenveen heen waar je ongeveer 10 eenden en hys tegenkwam
nog weer later kwam mijn vrouw thuis met moet je nou eens horen waar ik op de snelweg achter reed, een hy dus
een jaar later kwam ik in het dorpje waar ik ondertussen woonde een mintgroene hy tegen(uit tiel)en die stopte ook nog voor mijn neus!!
verlegen als ik ben meteen de mensen aangesproken en 's avonds bij ze op de camping langs gegaan.
en verteld dat we ook een beetje op zoek waren
niet doen!!!!!! zij de beste man nog
advertentie gezet in de citroexpert en daar kwamen de nodige reacties op
in tiel(bij een ander)wezen kijken en ondanks dat de neus en nog andere delen ontbraken was de klik er meteen
de week daarna bij een vriendje groene kentekenplaten geritseld en de bus opgehaald
met angst in mijn hart of hij de hele weg wel zou halen.
nou dat heeft hy en nu 10 jaar later heeft hij me tot de dag van vandaag nog nooit in de steek gelaten
remt hij altijd goed en recht
en brengt ons elk jaar met de vouwwagen erachter naar scandinavie of duitsland of limburg
dus niet waarom hebben we een hy,
maar waarom niet??