Deurstopper?

Voor onderwerpen over de beroemde golfplaten, de omegaprofielen, het chassis, deuren, ramen etc.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
flyingHY
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Contacteer:

Deurstopper?

Bericht door flyingHY »

HY all,

Eén foto, twee vragen:

Afbeelding

Vraag 1: Deze bout met rubberblok hang los aan de rechterkant van de wagen. Ik neem aan dat dit de eindstop voor de onderkant van de schuifdeur zou moeten zijn. Is dat correct?

Vraag 2: net achter het gat van de kriksteun (links van het gat op de foto) buigt de plaat waarin die steun zit naar achteren weg. Is dat het profiel van die plaat (die bocht is origineel) of is bij mij die plaat verbogen?

mvg

Bert
HY's te gek.

Kijk op mijn site voor de vorderingen:
http://www.flyingHY.nl
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Bericht door LEiPiE »

Het is de deurstopper ja, zonder deze en die aan de bovenkant kun je de schuifdeur er zo uitrollen (kan handig zijn :D).
De onderste zit met twee moeren achter elkaar vast en hoort uiteraard recht te zijn (rubber is bij mij redelijk vergaan, maar hij houdt de deur tegen in ieder geval).
2) weet ik zo even niet, misschien dat als ik er zo aan denk ik nog even onder MurpHY kijk (weekend = MurpHY klustijd...).
Zo uit m'n hoofd loopt daar wel iets schuin weg naar beneden zeg maar, dus tussen vloer en onderkant chassisbalk.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Plaats reactie