remmen schoon maken
remmen schoon maken
hallo iedereen die dit leest, ik ben nieuw hier op dit forum en ik wil graag iets met jullie delen.
als je remmen schoon wilt maken die doordrenkt zijn met remvoeistof kun je dit heel goed doen in de vaatwasser. is bij mij ook gelukt en het resultaat is verbluffend.
ik heb deze tip gevonden op een renault/saviem forum.
dus niet te snel weggooien als je er geen gat meer in ziet.
michel
als je remmen schoon wilt maken die doordrenkt zijn met remvoeistof kun je dit heel goed doen in de vaatwasser. is bij mij ook gelukt en het resultaat is verbluffend.
ik heb deze tip gevonden op een renault/saviem forum.
dus niet te snel weggooien als je er geen gat meer in ziet.
michel
Re: remmen schoon maken
Hoi Michel,
Welkom op het forum!
De vaatwasser is inderdaad ideaal om alles aan de auto te ontvetten, zolang het past. Hier wordt in menig huwelijk wel eens een ruzietje over gevochten.
Daarnaast mag je ook remmenreiniger niet uitvlakken. Bij ons in huis wordt alles ontvet met remmenreiniger als het niet in de vaatwasser past.
Grtn,
Ree
Welkom op het forum!
De vaatwasser is inderdaad ideaal om alles aan de auto te ontvetten, zolang het past. Hier wordt in menig huwelijk wel eens een ruzietje over gevochten.

Grtn,
Ree
dubbel
-
- HY Forum Grootmeester
Op het gevaar af als geitewollensok afgedaan te worden: denk wel een beetje aan het milieu! Afvalwater van de vaatwasser gaat gewoon in het riool en da's niet echt de plek voor afgewerkte remolie enzo...
Gr, M
Gr, M
als de remvoering gelijmd zit dan bestaat het gevaar dat de lijm los laat.
Als dat gebeurd schiet hij tussen de trommel en maak je (ongewild) een noodstop. Ik heb dat 1 keer meegemaakt en ben dus beetje huiverig daarvoor geworden.
Zit de voering geklonken dan is er geen probleem.
Als dat gebeurd schiet hij tussen de trommel en maak je (ongewild) een noodstop. Ik heb dat 1 keer meegemaakt en ben dus beetje huiverig daarvoor geworden.
Zit de voering geklonken dan is er geen probleem.