Gerard 2cv schreef:Het doet me goed Rob,dat je alleen, dat al voor elkaar heb gekregen.
Je gaat dus nu uit de warboel,het originele ontdekken
Veel succes.
merdy schreef:ben toch begonnen met een aantal nieuwe draden te trekken, ik heb nu de stads dim en groolicht, deze zal ik door koppellen naar achteren, dan alleen nog tank, richting, en remlicht.
merdy schreef:ben toch begonnen met een aantal nieuwe draden te trekken, ik heb nu de stads dim en groolicht, deze zal ik door koppellen naar achteren, dan alleen nog tank, richting, en remlicht.
Heb je je verlichting gezekerd?
nee dat heb ik nog niet gedaan, maar dat doe ik als ik alle draden op zijn plaats vast gaat zetten, ik gooi nu nog de accuklem er af.
Origineel is de verlichting niet gezekerd, maar dat zou ik zeker doen. Als ik jou was zou ik een zekeringenkastje kopen die degelijker is dan het originele HY zekerings"kastje".
En wel alles solderen, hè? Dat gaat vervelende storingen in de toekomst besparen.
Alles solderen ? Dat is wel beter voor de elektra, maar niet echt als je wat los wil hebben bij een storing. Er zullen toch op enkele plaatsen wel degelijke kabelschoentjes moeten komen. Ik heb nog als tip om bij je accu/accu's een z.g. massaschakelaar te maken. Als de bus een tijdje stilstaat (of in een erger geval, plotselinge kortsluiting) kun je dan je accu helemaal afschakelen. Beter voor je accu, en veiliger.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.