<slijpt potlood, schraapt keel>
Zo, de foto's staan er op
hier dus.
Laat ik even dag voor dag doen:
Donderdagochtend ging de wekker niet al te vroeg en was het eerst nog even het normale inlaadritueel wat altijd langer duurt dan je denkt

Enfin, op de middag was Murphylientje alvast met de katten in de C1 vertrokken naar Winterswijk, alwaar de katten mochten logeren bij schoonmoeders. Een half uurtje later was ik met MurpHY ook klaar voor de reis, alle accu's waren alvast volg geladen en ook de tank zat weer vol. Murph had er aardig zin in en dus zonder problemen in Winterswijk om de wederhelft in te laden.
Vanuit Winterswijk is de kortste route door Duitsland, dus bij Aalten over de grens naar Bocholt en via Wesel en Geldern en bij Venlo weer Nederland binnen. Verder voor een groot deel m'n navigatiesysteem gek gemaakt door de A73 te nemen die hij nog niet kende

Zonder licht gereden (was toch licht genoeg), maar knipperlicht werd al wel weer trager.
Half zeven draaiden we het veld op en voor het eerst zo'n helling naar beneden genomen, insch(r)ijven

Zo'n welkomstpakket dat er twee tasjes voor nodig waren

Mooi plekje tussen Teun en Fons en tent opzetten maar.

's avonds gezellig rondom het kampvuur, wat het gemiezer van overdag een beetje deed vergeten.
Vrijdagmiddag een gezellige (unieke) excursie naar de mergelgroeve in de buurt en daarna naar het chateau Gerlach. En uiteraard weer rond het kampvuur met zoals al gezegd live muziek

Zaterdag de rommelmarkt en Fons zijn Mobiel Grafisch Museum, we hebben uiteindelijk vier doosjes bierviltjes mee genomen

De zon had ook de weg gevonden en dan ook nog Limburgse vlaai, het leven kan soms zo simpel geweldig zijn

Op aanraden van Jacques 's middags met MurpHY en Teun naar bandenspecialist Crijns in Maastricht geweest om daar de wielen te laten balanceren. Wat een verschil... op de snelweg vrijwel geen trilling meer in het stuur bij 87km/u! En op de terugweg er achter gekomen dat m'n voorwielen nu ook niet meer aanlopen!
's avonds... jawel kampvuur en muziek
Zondag nog zo'n mooie dag, jammer dat het alweer afgelopen was!
Super sfeer en super georganiseerd, dank aan iedereen die het mogelijk heeft gemaakt
Zondagmiddag zijn Aafke en ik naar Thermae 2000 in Valkenburg gegaan, Jacques had al iets gezegd over de Cauberg... ben niet eens naar z'n drie gegaan, maar in z'n twee op volle kracht omhoog gegaan

De rest van de dag lekker gebadderd en gestoomd.
Tegen zevenen weer in MurpHY gestapt om de terugreis te aanvaarden, met veel geknal in de uitlaat de Cauberg weer af, dat zorgt wel voor wat vrolijke gezichten
In Geleen nog even de tank vol gegooid, te lui om extreem goedkope pomp te zoeken (in Duitsland zitten ze 5 cent lager, maar ja... kun je pinnen, zijn ze nog open, etc.), deze zat op hetzelfde niveau als die van ons. De eerste 260KM hebben 33 liter benzine gekost, dus netjes 1 op 7,8 gereden, theoretisch had ik op de tank terug kunnen komen, maar ik hou niet zo van gokken.
Zo lang mogelijk zonder licht gereden, tot dat tegenliggers gingen zeuren, toen eerst nog even creatief met linker parkeerlicht gereden. Mijn doel was tot Winterswijk geen licht te gebruiken, maar dat was niet vol te houden.
In Winterswijk gestopt bij een bekende restaurantketen en jawel, MurpHY wilde niet meer starten. Startkabel aan de huishoudaccu en tik tegen de startmotoraansluiting. Voila, we rijden weer. Verlichting was niet je van het, maar goed paar kilometer naar schoonmoeders.
Bij het instappen in Valkenburg had ik het al erg warm en begon hoofdpijn op te zetten. Onderweg al heel veel zitten gapen en hardere koppijn gekregen, gewoon zelf redelijk op denk ik.
Na wat wikken en wegen (in Winterswijk blijven slapen of MurpHY laten staan en met de C1 en Aafke als chauffeur terug), uiteindelijk toch maar de gok gewaagd om met alternatieve stroomvoorziening en zelf zo moe als wat in colonne naar huis te rijden met de C1 voorop voor de verlichting.
Uiteindelijk de huishoudaccu parallel geschakeld aan de startaccu met m'n startkabels en kon zelfs de vloerplaat er weer op leggen. Was een erg goed werkende oplossing en ik denk dat ik zelf in een slechtere staat was dan MurpHY bij aankomst. Enfin, veilig aangekomen en in bed gedoken. Vandaag maar thuis gebleven, want was vandaag nog redelijk beroerd.
Oftewel: super lang weekend geweest, einde was voor mijzelf wat minder, maar goed we knappen wel weer op

En dus op zoek naar de bron van de electraproblemen. Ondertussen al wel de bougies bekeken om te kijken waarom MurpHY niet altijd heel super loopt stationair, misschien open ik nog een topic over de bevindingen
