hier zijn alvast enkele fotos van hoe de bus er uitzag bij aankomst. als de link werkt

http://s898.photobucket.com/albums/ac18 ... van%20mij/
ik ben ondertussen al een heel eind verder, bena volledig gedemonteerd... voortrein er onderuit enzo (fotos volgen nog)
mijn plan is om eerst de het plaatwerk aan te pakken en vervolgens aan de motor te beginnen.
de orginele motor is anders dan die ik hier op het forum kan zien . bougies zitten langs opzij en zovoort
dus er is nog twijfel of ik de motor ga reviseren of voor een recentere ga kiezen.
er zijn toch wel een veel platen en omega profielen die moeten vervangen worden.
waar kan ik volgens jullie best terecht. is citroworld te vertrouwen... want als ik alles wat ik nodig heb daar in het winkelkarretje zet.. kom ik wel aan een enorm bedrag. (niet dat ik dat er niet wil aan geven, maar komt alles wel aan enzo) ben niet echt zo vertrouwd met online winkel dingen. het HY magazijn is dan ook weer een optie, is dit duurder? of goedkoper?
ik heb ondertussen al een leuk boekje gevonden uit 1953
Systeme D (frans tijdschrift voor knutselaars)
met daarin een beschrijving hoe je een campeerwagen maakt van onze bus en ook hoe je een trapwagentje
maakt voor de kleintjes is de vorm van een hy
dit zal ik ook nog wel eens inscannen en op het forum zetten als er liefhebbers zijn