Banden
- Willem te Molder
- HY Forum Liefhebber
- Kenteken: AF-56-43
- Contacteer:
Banden
Inmiddels ben ik het grote bandenbos wel doorgeweest tot en met Citroen Duitsland en Frankrijk maar de zoektocht naar 17 dan wel 19 x 400 banden is jammerlijk uitgedraaid op een groot nee-fiasco.
Toch rij ik inmiddels rond op vier 19 x 400 sloffen en wel gloednieuw!!
Ze zijn gewoon te koop bij de bandenboer in Lichtenvoorde, als je tenminste genoegen wilt nemen met een oer Frans bandenmerk: Dunlop.
Ze doen het uitstekend mag ik wel zeggen.
Ik groet u allen, Willem te Molder
Ze zijn gewoon te koop bij de bandenboer in Lichtenvoorde, als je tenminste genoegen wilt nemen met een oer Frans bandenmerk: Dunlop.
Re: Banden
Willem te Molder schreef:Inmiddels ben ik het grote bandenbos wel doorgeweest tot en met Citroen Duitsland en Frankrijk maar de zoektocht naar 17 dan wel 19 x 400 banden is jammerlijk uitgedraaid op een groot nee-fiasco.

maar het rijd wel fijn groote banden ga over op 16 185 75 dit zin nagenoeg de zelfde als 17 400 er behoord een verschil in tezitten maar is niet meetbaar door mij als je de orgineele bande wil ik heb er nog 8 nieuwe zelf rij ik op 16 185 175 en bevalt mij goed
tonnij
Beste Tonnij (Wegen), ik probeerde je een persoonlijk bericht te sturen, maar dat is via dit forum (nog?) niet mogelijk. Ik heb wel belangstelling voor de banden, misschien kun je me een mailtje sturen? pfa.gooijer@quicknet.nl
Peter
Peter
- Willem te Molder
- HY Forum Liefhebber
- Contacteer:
Ik heb voor vier nieuwe 19 x 400 Dunlops, inclusief nieuwe binnenbanden € 588,00 betaald. KoswatmaordanHYookwat.pgooijer schreef:Misschien wat onbescheiden, maar wat kosten ze daar, Willem?
Peter
Trouwens hiervoor reed ik ook op die 185/75/R16. Achter is dat geen probleem maar vóór zou ik het niet doen. Te link met een eventuele noodstop.
Groeten, Willem te Molder
- Willem te Molder
- HY Forum Liefhebber
- Contacteer:
Willem te Molder schreef:Goedendag trouwens Tonie van der Weegen. Voorheen Tony Siliconi.
Ik mag wel zeggen dat je beter kletst dan schrijft!
Veel goede groeten en misschien tot in Valkenburg.
Willem te Molder.

t van der wegen