iemand die je lassen kunt leren.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Re: iemand die je lassen kunt leren.
Tenzij de lunch natuurlijk van bijzondere kwaliteit is, dat is altijd iets waard.
- Harold Les Coiffeurs
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 69EB29
zoals eerder gezegd. Ja graag en leuk! Heb "helaas" geen lasaparaat.
Naast het leerzame effect ben ik ook benieuwd naar de jullie als persoon. Als dat maar niet tegenvalt.
Naast het leerzame effect ben ik ook benieuwd naar de jullie als persoon. Als dat maar niet tegenvalt.

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Harold Les Coiffeurs schreef:zoals eerder gezegd. Ja graag en leuk! Heb "helaas" geen lasaparaat.
maar dat geld voor beide zijde.

rob.

- BUZZhY
- HY Forum Super Expert
- Kenteken: 06-bz-zz
Ja Jippie, Nog een workshop lassen ik was er vorig jaar ook bij.
Was echt super gezellig. En erg leerzaam. Als het me past ben ik ook van de partij!
Ik wil in het voorjaar een aantal plekken van me bus lassen, een opfris cusus is altijd handig.
Graag zou ik bijvoorbeeld willen oefenen om een roestig ribbelstuk eruit te halen en te vervangen. (De bekende neusplaat is bij mij het euvel.) Het is ook zo plek die je zo goed ziet.
Ik heb me er toch nog niet aan durven wagen om de slijptol in me HY te zetten
Was echt super gezellig. En erg leerzaam. Als het me past ben ik ook van de partij!
Ik wil in het voorjaar een aantal plekken van me bus lassen, een opfris cusus is altijd handig.
Graag zou ik bijvoorbeeld willen oefenen om een roestig ribbelstuk eruit te halen en te vervangen. (De bekende neusplaat is bij mij het euvel.) Het is ook zo plek die je zo goed ziet.
Ik heb me er toch nog niet aan durven wagen om de slijptol in me HY te zetten

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
geld ook voor mij 
beetje bakken en braden lukt wel, maar in de bus...... Zag gisteren laswerk bij Parap-plu: was midden door de ribbels, maar erg strak.
gr CitrofielNL

beetje bakken en braden lukt wel, maar in de bus...... Zag gisteren laswerk bij Parap-plu: was midden door de ribbels, maar erg strak.
gr CitrofielNL
-
- HY Forum Liefhebber
Ik ben altijd bereid om te helpen . Maar ik zag dat er meer mensen waren die een cursus willen en kunnen geven. Wacht het even af maar denk dat dat de lascursus wel goed komt. Als er nog vragen of opmerkingen zijn laat het me AUB weten. Heb op het moment geen vervoer en kom niet verder als rond de kerk zal ik maar zeggen. Ik wens jullie veel succes met de cursus.Harold Les Coiffeurs schreef:Aldoende leert men, maar ik denk dat een goede basis uitleg wel nodig is. Zeker als ik het laatste bericht lees.
Kan en wil "de sleutelaar" geen cursus geven...?
Groetjes
H.W. de sleutelaar
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Allo ... allooo ...
Hier sectie "De Peel" ...
Ben, nà Otje (op èigen autodidactische kracht ...), halverwege een AZU 250 en heb óók nog een 2CV6 te "gáán" ...
Duzz, bij deez' meld James Bond (0)(07) zich aan. Wil óók het "vak" eens góed (!) onder de knie krijgen ...
(... mits NIET in Groningen of ándere vérre en afgelegen "buitenlanden" ...)
Hier sectie "De Peel" ...
Ben, nà Otje (op èigen autodidactische kracht ...), halverwege een AZU 250 en heb óók nog een 2CV6 te "gáán" ...
Duzz, bij deez' meld James Bond (0)(07) zich aan. Wil óók het "vak" eens góed (!) onder de knie krijgen ...
(... mits NIET in Groningen of ándere vérre en afgelegen "buitenlanden" ...)
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ik heb het mezelf ook geleerd na een korte workshop bij eerder genoemd bedrijf. Maar ik kan natuurlijk nog heel veel leren van een ervaren iemand en ben ook bezig met een 2cv op dit moment, dus...................... ook interesse hoor.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
@Boudewijn: hebben we dan bij deze de locatie geregeld? 
gr CitrofielNL

gr CitrofielNL
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 74-BB-66
- Contacteer:
Ik heb er zeker wel intresse in, mijn hy is klaar maar ik heb nog een loop azu uit 58 ( geen bodem)
die nog helemaal moet
groeten eric
die nog helemaal moet
groeten eric
Een azutje is naast de HY ook een geweldige auto!
Staat hoog op verlanglijstje maar eerst mijn HY maar eens afronden. Ook daar is nog het e.e.a. aan laswerk aan te doen.
In de loop der jaren heel wat gelast aan eenden en aanverwanten. Ben ook wel benieuwd wat je op een dergelijke cursus aan de weet komt
Staat hoog op verlanglijstje maar eerst mijn HY maar eens afronden. Ook daar is nog het e.e.a. aan laswerk aan te doen.
In de loop der jaren heel wat gelast aan eenden en aanverwanten. Ben ook wel benieuwd wat je op een dergelijke cursus aan de weet komt

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Nou, of de lunch goed is bijvoorbeeld.ghys schreef:Een azutje is naast de HY ook een geweldige auto!

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
nog even en we kunnen met een touringcarbus, word echt gezellig, nu nog weten bij wie.
rob.
rob.

...ik heb weer eens niet opgelet, blijkt er iemand een goede lunch te verzorgen tijdens de lascursusNou, of de lunch goed is bijvoorbeeld.![]()

Ik doe mee!