Over een paar maanden wil ik dit draadje wel oppakken.Ottje schreef:En ... wie pakt het draadje weer op ?
'k zou zó graag eens fatsoenlijk leren lassen ...
Grtn,
Ree
Over een paar maanden wil ik dit draadje wel oppakken.Ottje schreef:En ... wie pakt het draadje weer op ?
'k zou zó graag eens fatsoenlijk leren lassen ...
Gewéldig Ree ! Weet zeker dat daar nèt zo'n belangstelling voor is als de geweldige remmen-happening die je aankomend weekend op touw hebt gezet !Over een paar maanden wil ik dit draadje wel oppakken.
Plamuur!citrofielnl schreef:Voor het geval dat hebben we ook een plan b.
Hey Teun en Raymond:Ree en ik zijn inmiddels samen bezig om een workshop van de grond te krijgen.
Hey Bixxy: bedoeld als "lokkertje voor twijfelaars ?"Zeker als er ook pofferds gebakken worden!
Alhoewel ... Rob: als het succes van jouw poffertjes té snel om zich heen spreekt ... en jij télkens met jouw bus opduikt ... kon het wel eens gebeuren dat die workshops tè véél deelnemers gaan krijgen ...das een goed plan. rob.
Raymond: tegen die tijd is het óók weer wat beter weer en heeft menig rHYder z'n TUB al "uit het vet gehaald". Bij de afgelopen remmencursus was het een mini-mini-mini-meeting (wél 3 bussen !) ( ach ja, de échte "die-hards" hè ...) maar wellicht wellicht wordt het alsdan een beetje drukker ...Tot eind maart ga ik het niet oppakken want er gaat altijd meer tijd inzitten dan je verwacht. Maar daarna kan het ook allemaal snel gebeuren. Kunnen jullie zo lang wachten?