citrofielnl schreef:Jaja en het goede nieuws is dat Paul straks met al zijn ervaring mijn grondverf gaat bedekken met mooie glimmende lak. tenminste dat droom ik elke nacht LOL
teun
Ah Dat wist ik nog niet.. maar dat mag geen probleem zijn!
Bedankt voor het compliment! (HYvonne) En morgen gaan we weer verder.
oja, vandaag de velgen,bumpers, ladder, koplampen en spiegels naar de coater gebracht.. duurt wel 2 weken, maar dan is het wel klaar!! .
citrofielnl schreef:Jaja en het goede nieuws is dat Paul straks met al zijn ervaring mijn grondverf gaat bedekken met mooie glimmende lak. tenminste dat droom ik elke nacht LOL
teun
Teun, die laatste lettertjes zijn wel héél klein. Ik zou maar eerst afwachten of het met onze schildertechnieken ook echt mooi wordt .
En we blijven ons verbazen hoeveel stukken HY er in een polo passen; we hebben maar één keer gereden en er kon nog meer bij!
Hey Plo ... moet 'm wel èrrug bezig houden hè ? En dat "iedere nacht" ...
Maar moet bekennen dat ik met stijgende achting jullie verrichtingen iedere avond (nou ja ... tóch wel ..) met véél belangstelling volg. Om niet in allerlei lyrische omschrijvingen te vervallen: gewèldig werk ! Basis wàs al goed, jullie werk er aan maakt er iets geweldigs van !
Complimenten !
Gert
P.S.: de aanhef van dit topic gaf eigenlijk áltijd al aan dat het hier om een héél brijzondere HY ging ...
Je kunt voor het lakken die bus van Teun wel als oefenmateriaal gebruiken. Lukt het daarop niet, dan kun je, je plannen voor je eigen bus nog bijstellen.
Zo Teun, die droom wordt nu een nachtmerrie
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Dank jullie wel voor de aanmoediging... heb ik wel ff nodig!
Want ik kwam vandaag toch stiekem wel een paar gaten tegen.
Maarja, dat hoort erbij zouden jullie dan zeggen! Nou hier de foto's voor vandaag!
Kijk, met al die mooie verf aan de onderkant zou je er aan kunnen twijfelen dat het een echte HY betreft, maar gelukkig, het bewijs is er dat dat wel zo is.
aai...was dat nu die beruchte plek waar dat stuk tape geplakt zat?
Overigens, kan dat stuk plaat onder dat balkje op laatste foto niet nog verwijderd worden? Zo kan je dat balkje goed aanpakken en netjes afwerken.
Als het goed is kan je de plaat van binnenuit losschroeven...maar ik heb op die plek canvas doeken zitten dus wie vult aan.
Wederom weer succes en zorg dat je komende dagen wat brandhout verzameld ...wordt weer kouder