Para Plu, net even jullie blogspot bekeken. Wauw!! Wordt er een beetje jaloers van, maar geniet nog meer.
Ik hoop jullie bus snel een keer te ontmoeten. Succes met de laatste klusjes.
Grijze GHYS
Het is Citroën of mijn fiets!
HY78 1972 [BE-40-65]
GS CLUB 1220 BREAK (geschorst gas/mrb) [14-NN-JB]
C3 1.4i 16v X-TR [84-PH-GT]
2CV Charleston (wacht op reparatie) [NR-15-VB]
C4 Grand Picasso
(steeds minder de) fiets
Goshhh ...
Was wéér een tijdje afwezig en zie daar ... een als een Phoenix uit de as herrezen ex-brandweerbus die zich absoluut niet hoeft te schamen voor z'n huidige uiterlijk ... vèrre van dat !
Hoop dat Otje nog eens ooit in zijn schaduw mag staan ! Mijn absolute complimenten !!!
Succes met de "afbouw" ! (en al die draadjes en kleine onderdeeltjes en zo ...)
Groet
Gert
Vast met druk met je azu bezig. Heb je al eens gekeken en oproep gedaan op zusterforum citroenazu.nl voor achterdeurtjes? zag dat je die zocht namelijk
Ghys: klopt helemaal maar heb, door alle praktische werkzaamheden in m'n spaarzame vrije uurtjes, nauwelijks tijd om daar ècht voor achter m'n computer te gaan zitten. Dientengevolge duzzz óók minder aanwezig op het HY-forum. Sorry rHYders, we zullen deez' conversatie elders voortzetten, maar de geschiedenis van "Otje" en "Valérie" mixt zich wel eens ... 't is uiteindelijk toch één familie ... niet dan ?
Duzzz ... nu weer terug naar de "Rode B(?)andweer HY" van Plu en Plo ... offe ... ParaPlu ... etc ...
Groeten uit "De Peel".
Gert
P.S.: Ghys: àlle hints omtrent die AZU-achterdeurtjes zijn welkom hoor !
De titel "De rode Bandweer HY'' mag na het bijna voltooien van deze prachtige omtovering toch wel eens veranderd worden in uh..."De ex-rode b(r)andweer en nu is ie blauw de HY"
Wordt vast en zeker een mooi eindresultaat. Was het overigens nog gelukt met het verkrijgen van alle rubbers voor de specifieke ramen en deuren?
PS: Ottje als ik een paar strakke azu deuren voorbij zie komen dan doe ik je een PBtje. Hou tevens de franse marktplaats in de gaten daar staan er af en toe ook een paar op. Gave exemplaren worden net als de HYonderdelen schaarser.
merdy schreef:hoe is het met jullie hy, this een beetje stil hier.
Maar we staan niet stil! HY is klaar! En we rijden sinds vandaag vrolijk en trots rond
Nu nog de stoelen netjes afwerken, daarna nog wat plaatwerk aan de binnenkant en een inrichting bouwen.
En Teun, ken je die handige truck met het touwtje? Tweede raam er in één keer, floep erin!
merdy schreef:hoe is het met jullie hy, this een beetje stil hier.
En Teun, ken je die handige truck met het touwtje? Tweede raam er in één keer, floep erin!
Hahaha, ja die ken ik! Geniet er van, het is een mooi stukje werk geworden. Met de grondigheid van jullie kan het niet anders of je hebt er jaren plezier van !!!!!!! Nu genieten na het werken, want dat hebben jullie gedaan zeg, respect!!!!