Wat een stilte he...

Speciaal voor die HY-vragen die nergens anders bij passen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Frank
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Contacteer:

Wat een stilte he...

Bericht door Frank »

Hey!

Daar ben ik weer, even tijd om een update te geven about de restauratie van mijn hy!
Tis eventjes stil geweest rondom mijn bus op t forum, waarvoor; excusez moi!!

Maar ik heb me dan ook stapelgek geschuurd, geschuurd, geschuurd, geschuurd, gesikaflexed, gekwast en gerold aan die bus, uiteindelijk heb ik na 2 lagen corroless,en 2 lagen wijzonol industrielak in de originele kleur een heerlijk resultaat! Pfffff, was een goede relatietest overigens :wink: . Heb een dondersgoede relatie zo blijkt!

En dan als het resultaat van een strakke hy er eenmaal is moet je ff bijkomen, heb een eigen zaak en werk me al te barsten.. Haha, en dan zo´n leuk project ernaast erdoor duwen met een deadline int verschiet kost toch wel wat energie!
Maar goed, de eerste Seasons promo ronde is geweest, en hy mag dinsdag voor de tweede keer op pad... Ben ondertussen wel erg jaloers op jullie... Ik wil ook rijden met mij HY!!!!

Maar dan heb ik nog het nodige belemmerends....

- Geen remmen
- Kale luizen banden
- Een plakkende koppeling
- Een motor die afgesteld moet worden
- Een kapotte thermostaat, lees stoom uit het overdruk slangetje van de radiateur
- Nogal wat electriek die het nog niet doet
- Tijd
- Een vriendin
- Een zaak
- Een kind
- Personeel
- Een bodem en sjassie te conserveren
- Invoeren
- Apk

Pff, en dan ben ik nog positief ingesteld!

Haha, wat ben ik blij als mijn hy uiteindelijk voor de kar gespannen kan worden en we samen tuinen kunnen aanleggen..

Louky post asap foto's!

Groet Frank!
-
Frank
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Contacteer:

Re: Wat een stilte he...

Bericht door Frank »

Oja, ik vergat een erg belangrijk item.....
Ik heb voor mijn meisje een Landrover defender gekocht.
Nu ze het resultaat zag, en de tijd die ik gestoken heb in de hy, heeft ze de wens om haar laro ook opnieuw te lakken deze zomer.... Vanbinnen, van Buiten en van onderen. Het lijkt wel en citroen qua roest :mrgreen: Dus, die moet beslist bij mijn vorige lijstje! Heb nog niets beloofd hoor....
Plaats reactie