wat raar eigenlijk dat er nu na al die jaren nog niemand is geweest die er ooit eens een andere carb op zijn hy heeft gezet!
dat wil natuurlijk wel wat zeggen over de kwaliteit
maar in de 4x4wereld word er van alles door elkaar op elkaar gezet
van motoren, versnellingsbakken, carburateurs, injecties, differencieëls
alles is eigenlijk met de juiste tijd en tools pas te maken
(zo ken ik iemand met een LT bus met volvo motor en BMW versnellingsbak, en het werkt)
de grote vraag is wat wil je er in investeren?
want dat het veel tijd en geld kost is vaak wel duidelijk
en is het die moeite allemaal waard
zelf heb ik voor de duistere kant van mijn hobbyleven(zullen we maar zeggen)
een suzuki samurai met een motor, stuurbekrachtiging en diff's van een vitara
het past niet maar met creatief denken en werken blijkt het toch makkelijk
ben nu bezig een automaatbak met een dubbele tussenbak te bouwen voor nog meer vertraging in het terrein
als je eenmaal gaat passen en meten blijkt er meer bijna pas dan je zou denken
en bijna pas is pas te maken
dus................wie gaat voor een multipointinjectie op zijn HY?