...misschien een gekke maar gezien ik een gril/motorkap van de HY in de woonkamer heb hangen kan je misschien de strip die citroen er ooit nutteloos onder heeft gepuntlast gebruiken als kraalschanier? Ziet er in ieder geval zo uit.
Deze vraag werd ook gesteld in het clubblad van de HY ...zou het misschien dan een reserve kraalschanier zijn
Mocht je toch nog stalen neusplaten op je HY willen hebben er staan nu twee NOS exemplaren te koop op marktplaats.
onderaan elke motorkap van een HY zit een versteviging in de vorm van een kraalscharnier
je kan er ook heel leuk een kofferdekselchroomstrip van een 2cv op schuiven
op de neus zit de buitenkraal
op de kap zit de binnenkraal
Nou, die kraalscharnieren liggen dus nergens op de plank. En in dat geval is er altijd weer dezelfde redder in nood: garage Cees Visser. Hij heeft nog wel een mooie neus staan waar hij het kraal voor me uit wil flexen. Morgen ga ik hem ophalen en direct naar het Chateau brengen voor de transplantatie.
Het stuk kraal is in de pocket. Altijd gezellig bij Cees Visser. Goed om te horen dat hij daar nog wel een paar jaartjes zit. Meteen ook nog even bij het magazijn langs geweest voor de laatste dingetjes.
Vanmiddag wordt het kraalscharnier erop gelast, de spatborden vast geschroefd, en dan is het project op het Chateau afgerond.
Dan moet ik even kijken of ik haar naar mijn stalling rij om te gaan verven, of naar het adres van een vriend met wie ik samen het interieur ga maken. Dat zien we van de week wel...
Dan moet ik even kijken of ik haar naar mijn stalling rij om te gaan verven
euh ... betekent "vieze handen" hoor. Overigens kan ik je de lakrollertjes van de "Aktion" aanbevelen. Tenzij je met 2-componenten lak wilt werken. Wordt dan nix. Afijn: we zien jouw voortschrijdingen ongetwijfeld middels (een hele hoop) plaatjes ... Succes !