Een derde bijzetstoeltje aan de bijrijderstoel vast.
Elders gespot in een HY en wie weet heeft iemand er één op zolder liggen of in zijn bus staan.
Overweeg deze zelf te maken maar als iemand er een heeft staan hou ik me aanbevolen.
Ik geloof dat ik het stoeltje niet helemaal begrijp, maar ben wel nieuwsgierig.
Tussen de twee voorstoelen? Hoe kun je dan nog schakelen?
Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd.
je zat goed. Stoeltje komt tussen de voorstoelen in. Heb het hier 1 keer bij een in nederland te koop staande hy gezien. Weet alleen even niet waar. Meende in 1 van de bussen van Geert? Staat overigens nu nog een in frankrijk te koop maar zit nog hele HY uit 56 aan vast.
Het is een ienieminiestoeltje die aan de bijrijdersstoel zit gehaakt/geklemd. Volgens mij net langs de schakelpook zodat je toch nog kan schakelen.
Aha. Zo is dat wel goed te zien ja.
Mooie constructie. Moet ook weer wat met stoelen bedenken, want de oudste past niet meer in een kinderstoel. En die kinderstoel kon ik goed de- en monteren.
Bij deze adv zie je op een foto hoe het eruit ziet. Blijft nog plaats genoeg over om te schakelen.
Zou dit nog te redden zijn?
Dat is degene die ik bedoelde Ferry Bus is nog heerlijk dans son jus en zo te zien wel redbaar. Uiteraard wel wat werk nodig maar lijkt me een leuk project zo'n splitwindow. Indien iemand deze bus gaat ophalen dan heb ik wel interesse in het stoeltje
Hé, die brede stoel ken ik.......Bevalt mij nog steeds erg goed en heb er ondertussen voor twee ander HY's ook een gemaakt.
De oplossing van Sander ken ik en is erg knap en netjes gedaan.
Heb echter mijn stoelbekleding recent vervangen vandaar de zoektocht naar deze originele aanvulling.
Heb er inmiddels eentje gevonden
Exact dezelfde als bovenstaande en geleverd voor in de HY.
Kan hem nu voor de liefhebbers 1 op 1 namaken. Bij interesse doe maar een PBtje.
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938