sow de knetter wat een weekend. Ik ben zo brak als een snijboon!
Hy heeft zich prima gedragen, we hebben donderdag in 12 uur naar le-mans gestuurd, met 4 stops onderweg, en gisteren in 11 uur weer terug met 3 stops. 780km enkele reis en dat gekke ding heeft geen tik verkeerd gegeven. 85km per uur op de tomtom en iets over de 90 op de dashbord teller als kruissnelheid, beste bak herrie maargoed goed audio systeempje erin en de radio on al gauw harder

temperatuur is zoals aangegeven door meerdere mensen hier de hele dag niet boven de 80graden geweest doordat het systeem nu wel goed werkt. ben alleen zo schor als maar kan door de hele dag boven de motor uit te communiceren, alhoewel mijn passagier (broerlief) heeft tot aan de A86 bij parijs geslapen. die had nog even wat suikers om te zetten zullen we maar zeggen....
Busje was wel wat zwaar met alle tenten bagage drank en motorfiets erin maargoed het reed prima. de kitcar jongens (allemaal sel spul) zijn een half uur later vertrokken uit Spay dan wij met de camper, en we waren uiteindelijk op dezelfde tijd thuis. we hebben allemaal dezelfde snelweg/tol route gereden. het maakt dus geen zak uit, of je nu in de HY 85 rijd of met een snelle sportwagen 130 probeert.
de race was super, we hebben een paar beste crashes gezien waaronder de porsche die er sochtend bij de classics vanaf knalde (zonde echt) een oude groep C racewagen die even helemaal aan snotpoeier werd gereden door met 250km/h+ de vangrail op te zoeken. ik heb letterlijk de carbon splinters van een van de Audi R18Etrons op/in mijn armen gekregen bij de porsche curves. en snachts weer mogen genieten van het geweld op "mullsannes straight"
de mooist klinkende auto's van dit jaar waren zonder meer de Rebellion Lola toyota's en de ferrari 458's wat een kabaal.
Grtz thomas