Verhuur je Citroen HY 1 dag voor film VPRO!

Speciaal voor die HY-vragen die nergens anders bij passen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Marthe
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Verhuur je Citroen HY 1 dag voor film VPRO!

Bericht door Marthe »

Dag beste CitroenHY liefhebbers,

Voor een korte film in opdracht van de VPRO zijn wij op zoek naar iemand die voor 1 dag zijn Citroen HY wil uitlenen tegen een vergoeding en een kans op een kijkje op de set. De opnames vinden plaats van 20 t/m 28 oktober in de buurt van Amsterdam, de precieze datum dat we de bus nodig hebben is echter nog niet bekend.
Ben je geinteresseerd, of ken je iemand die het leuk zou vinden om mee te werken, dan kun je bellen naar 06 14601439 of 020 7071713 en vragen naar Marthe.
Het belooft een leuke dag te worden, graag hoor ik van u!

Met vriendelijke groeten,
Marthe
(Family Affair Films)
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Re: Verhuur je Citroen HY 1 dag voor film VPRO!

Bericht door LEiPiE »

Het is niet de bedoeling om hetzelfde bericht in twee verschillende forums te plaatsen en zeker niet in Stel Jezelf Voor (dat bericht heb ik verplaatst naar Te Koop Gevraagd).
Dat gezegd hebbende: volgens mij is er in Amsterdam sowieso 1 mediagenieke HY die al eerder op TV is geweest :D
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Marthe
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Bericht door Marthe »

Ok :-)

Jij weet niet toevallig hoe ik die eigenaar in Amsterdam kan bereiken :)?
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Bericht door LEiPiE »

Over het algemeen is hij vrij actief op dit forum :)
Zal hem wel even tippen.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Nou Ewald, ik heb je tip ontvangen. De opnamen zijn echter op 27 oktober. In de herfstvakantie en dan ben ik er niet.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

Ach ... er rHYden méér TUB's over Nêerlands wegen. En die hebben niet àllemaal "herfstvakantie" ... :lol:
Maar Marthe, even in het algemeen: je zult waarschijnlijk geen rHYder vinden die z'n bus "uitleent" in die zin dat er een "vreemde" chauffeur achter het stuur kruipt. Impliceert dus dat je er een "figurant" bij in-huurt. Mocht je desondanks nog interesse hebben: stuur maar eens een "PB-tje".
"Sweet Love" ... ach, wie weet ... kinderen houden wel van vrolijke kleuren ...

Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

Veni ... vidi ... foetsie ... oftewel:
ze kwam ... ze zag ... en ze ging weer ...
Neem aan dat Marthe inmiddels "aan haar trekken" is gekomen en zich spoedig als "mede-Forum-er" af zal melden ... (was sowieso al een beetje een vreemde combinatie: "laknagels verso vetvingers", maar alléz, we zijn zeer ruimdenkend ...)
Is overigens de "adspirant-binnenkort-(inter-)nationaal-beroemde-mediagenieke-filmster-TUB" al bekend binnen onze gelederen ?
Of gaat er een externe nieuwe ster verschijnen aan het HY-firnament ?
De spanning stijgt ...
We wachten af ...
(Vermoed overigens dat "citroen-geel" nu even nèt niet "" modekleur van het seizoen is ...)
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Ik heb mijn HY een keer uitgeleend, maar mocht iemand dat hier ooit van plan zijn, zorg er dan voor dat er een duidelijk contract is. Ik had destijds telefonisch van allerlei toezeggingen gekregen en alles zou verzekerd zijn. Maar toen ik uiteindelijk met de bus kwam was er geen contracten zou alles wel geregeld worden. Gelukkig allemaal goed gekomen, maar ik weet niet wat er gebeurd zou zijn als er schade was geweest aan mijn bus.

Dus mocht je ooit je bus uitlenen, benader het zakelijk en zorg voor goede afspraken. Uiteindelijk is het voor de filmmakers maar een object, maar voor jou is het je vakantiehuis, toch ?
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
hyliner
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: NH-81-JK

Bericht door hyliner »

Boudewijn schreef:Dus mocht je ooit je bus uitlenen, benader het zakelijk en zorg voor goede afspraken. Uiteindelijk is het voor de filmmakers maar een object, maar voor jou is het je vakantiehuis, toch ?
Meer dan dat: I.i.g. in mijn geval is de emotionele waarde niet in geld uit te drukken.
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
Plaats reactie