Topicstarter geeft zelf het goede voorbeeld:
MurpHY liep zondag weer niet lekker, veel overslaan van de motor bij stationair lopen en geknal bij gas terugnemen.
Dus dan maar weer alle bougies eens checken en de kabels.
En voila, ik wil kabel 2 eruit checken en blijft de dop gewoon op de bougie zitten (zo'n bruine lange van het team), blijkt de kabel er los in te zitten.
Maar dat was 'm nog niet. Bobine maar eens los halen. En jawel: ook dat uiteinde was helemaal los!
Kabel vervangen (kreeg ik daarom misschien toen 2 bobine kabels?

) en nu loopt ie weer wat lekkerder.
Bougies waren aardig zwart trouwens, opgeschoond en afstand weer goed gezet (eentje was wat krap, 0.5 ofzo ipv 0.7).
Maar het zou MurpHY niet zijn natuurlijk als er nu niet iets anders mis is: m'n chokekabel wil niet terug, dus eenmaal choke uitgetrokken is ook uit. Om de choke weer terug te zetten moet ik 't direct op de carburateur doen. Donderdagavond maar eens los halen en doorsmeren enzo.
Wel heeft MurpHY de afgelopen maanden veel goed werk gedaan: veel vrachtjes gedaan: een lading rivierkeien (hele laadvloer, laag van 40/50 cm, zal dik een ton zijn geweest), een lading stoeptegels (ton+), een lading klinkers (ton), twee ladingen pallets. En twee weekendjes gekampeerd

Zondag en gisteravond alle geluidsapparatuur heen en weer gereden naar een benefietconcert van ons koor en komende zondag doen we dat weer (wie in Twente is: kom gerust bij De Houtmaat in Hengelo kijken, half drie zie
http://www.cultuurpodiumhoutmaat.nl/?ev ... e-houtmaat )