De tijd vliegt wanneer je op pad bent.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
De tijd vliegt wanneer je op pad bent.
De vakantie zit er weer op, heerlijk 4 weken met de HY op pad geweest in Frankrijk. We hebben circa 3800 km afgelegd en hebben niet voor verrassingen gestaan.
Weer voor flinke bulten gestaan maar de HY ging rustig maar gestaag naar boven.We op weg naar Frankrijk snel nog even een zakluifel gehaald en dat is een heel handige iets.
Deze maal veel plekken aangedaan via de groene vakantiegids Frankrijk. Zo kwamen we ook terecht bij de camping van gare du nord. ( vroeger een DS garage in Groningen , camping staat weer te koop vertelde HY).
Ook kwamen we bij Chatel Montagne een camping tegen "Camping retro passion' een liefhebber die de camping vol met Citroen spullen heeft staan. ( mooie schone camping ) en het plaatsje is een een kunsternaarsdorp.
Als ik tijd heb zal ik een paar foto's plaatsen.
prettige vakantie wanneer je nog gaat.
Weer voor flinke bulten gestaan maar de HY ging rustig maar gestaag naar boven.We op weg naar Frankrijk snel nog even een zakluifel gehaald en dat is een heel handige iets.
Deze maal veel plekken aangedaan via de groene vakantiegids Frankrijk. Zo kwamen we ook terecht bij de camping van gare du nord. ( vroeger een DS garage in Groningen , camping staat weer te koop vertelde HY).
Ook kwamen we bij Chatel Montagne een camping tegen "Camping retro passion' een liefhebber die de camping vol met Citroen spullen heeft staan. ( mooie schone camping ) en het plaatsje is een een kunsternaarsdorp.
Als ik tijd heb zal ik een paar foto's plaatsen.
prettige vakantie wanneer je nog gaat.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: De tijd vliegt wanneer je op pad bent.
Dankjewel, ik moet namelijk nog 1 weekje werken en dan kom ik je aflossen daar. ben benieuwd naar de foto's.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Even knutselen en als het goed is werkt deze link,
https://picasaweb.google.com/1134110994 ... directlink
ook heeft bijna iedereen een telefoon, ik heb een blog aangemaakt en iedere dag geprobeerd iets neer te zetten.
http://hyzijwij.blogspot.nl/
https://picasaweb.google.com/1134110994 ... directlink
ook heeft bijna iedereen een telefoon, ik heb een blog aangemaakt en iedere dag geprobeerd iets neer te zetten.
http://hyzijwij.blogspot.nl/
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Henk: erg leuke fotoreportage ! Krijg bij het zien ervan steeds méér zin in onze aankomende vakantie in (wederom) "la douce France" !
Gert
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Helemaal met Gert eens. Leuk om te zien en te lezen. wij gaan aansluitend aan de wereldmeeting door naar het zuiden, dus hebben het ook nog tegoed.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ook dit jaar gaan we richting het zuiden, dit keer via de westkant .
Probeer ook deze maal een blog bij te houden, elke dag een klein berichtje op de blog bovenstaand
Test draaien ging goed, de nieuwe kleur zit op de HY.
Voor wie ook aanstalten maakt, een goede vakantie.
Probeer ook deze maal een blog bij te houden, elke dag een klein berichtje op de blog bovenstaand
Test draaien ging goed, de nieuwe kleur zit op de HY.
Voor wie ook aanstalten maakt, een goede vakantie.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Je ziet ze niet veel maar ze zijn er wel, deze vandaag gekiekt bij de Gironde.
Dat is een gave. Passen er nog zijplaten in je HY;)
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen tijd óók 3,5 week rondgetrokken in La France, bijna alleen maar "route nationale", en hebben slechts 3 (niet-rijdende) HY's gezien.Je ziet ze niet veel maar ze zijn er wel, deze vandaag gekiekt bij de Gironde.
Heb het vermoeden dat àlle TUB's die nog in "verkoop-bare" staat zijn inmiddels zijn afgevoerd naar "Les Pays-Bas" ...
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Deze reed in ieder geval wel 

- Bijlagen
-
- 20130705_214017_resized-1_resized.jpg (9.12 KiB) 28281 keer bekeken